Hassa Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Var i dnb nor i dag, der nektet de å la meg få lån på en bil som er under 10år gammel.. tror jeg venter til mars, da har jeg tjent opp minst 130k, og har råd til en litt tøffere bil med nok hk under panseret, kjøper en volvo 740tic og bruker den fram til snøen går bort nå. Takker for alle svar =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Var i dnb nor i dag, der nektet de å la meg få lån på en bil som er under 10år gammel.. tror jeg venter til mars, da har jeg tjent opp minst 130k, og har råd til en litt tøffere bil med nok hk under panseret, kjøper en volvo 740tic og bruker den fram til snøen går bort nå. Takker for alle svar =) Husk også at dersom du skal låne $ til en bil - krever banken at du har full kasko forsikring - det koster FLESK for en ung kar uten bonus... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 så en link til ett firma som lånte penger til godt brukte biler Hvilket firma? Send gjerne pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg