Gjest kaz Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Har hatt dette prosjektet liggende i en evighet nå. Dette er by far min beste mod etter egen mening. Har hatt en tråd om den før med litt WIP pix, men mener denne er verdt en "repost" nå som den er ferdig :P Har brusha hele fronten selv, og prøvd å holde copy paste til et minimum ellers. JEG VET fangern kanskje har feil proposjoner, skakk osv, men sånn blir det når man skaper ting "rett fra hodet". Er veldig fornøyd med at jeg klarte det såpass ut fra ingenting :) Utgangspunktet: Ferdig mod: Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe mer med den hvis ikke dere spotter noen major feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 nyydelig!! drit fet modd.. noe av det beste jeg har sett på lenge! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 pen den der, men som du sier, ikke din beste. breddingen bak er i feil farge, det samme er sideskjørtet. Frontfangeren er litt for crazy for meg men bra brusha! mangler refleksjoner her og der men. Panser forlengelsen ser ikke helt riktig ut. De to små firkantene midt på frontfangern er forskjellig størelser. den venstre er større enn den til høyre. Sier ikke alt dette for å være en dritt men sier de feilene jeg kan se;) jeg vet du kan bedre btw: hater måten panseret er på den nye Clio'en. Ser så utrolig stygt ut når panseret stopper halveis på fronten av bilen, måtte bare si det :hammer Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 grådig bra dette. likte lyktene. feeet front bumper. feite felger. kip itt øpp! Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 pen den der, men som du sier, ikke din beste. breddingen bak er i feil farge, det samme er sideskjørtet. Frontfangeren er litt for crazy for meg men bra brusha! mangler refleksjoner her og der men. Panser forlengelsen ser ikke helt riktig ut. De to små firkantene midt på frontfangern er forskjellig størelser. den venstre er større enn den til høyre. Sier ikke alt dette for å være en dritt men sier de feilene jeg kan se;) jeg vet du kan bedre btw: hater måten panseret er på den nye Clio'en. Ser så utrolig stygt ut når panseret stopper halveis på fronten av bilen, måtte bare si det :hammer Sier jeg iikke at det er min beste? :D hehe De firkantene på fangern er faktisk helt like, tror fargene skaper illusjon pga forskjellig lys på dem. Panseret var gay ja, vurderte å forlenge det men.. neeh :P Takk for kritikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg