Lazer Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jeg har en stund sett på en del rx-7'er på japanske sider. Og en del av disse er avbildet med ett lys vippet opp. (se bildet) defekt lykt? Er dette en feil med lyktene eller? Siter 1985 Subaru XT (WRX) 1992 Subaru SVX sli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Det er vel bare for å vise bilen med lyktene ned og oppe på samme bildet regner jeg med. har sett mange som kobler lysene uavhengig slik at de kan blunke med lyktene (;)), eller som kjører med de halvveis oppe (sleepy eyes). Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazer Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 var det jeg trodde og håpte Siter 1985 Subaru XT (WRX) 1992 Subaru SVX sli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Eller så er det rett og slett defekt lykt... Disse bilene selges jo på auksjoner der borte, og der er vel ikke alle som er heeeelt strøkne... Mange av de, spes de billligste har jo endel riper og sår på fangere for eksempel... Men en nedvippet lykt lar seg vel fikse... verre om det er noen tjafs med motor/drivverk? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazer Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ja det er motor/drivverk jeg er bekymret over.. riper, rust, osv lar seg alltid fikse, men da det er mye billigere med en venstre styrt bil importert fra japan er det nesten en kjangs som er verdt aa ta...... Koster vel ikke saa alt for mye aa overhale motoren.. Siter 1985 Subaru XT (WRX) 1992 Subaru SVX sli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ja det er motor/drivverk jeg er bekymret over.. riper, rust, osv lar seg alltid fikse, men da det er mye billigere med en venstre styrt bil importert fra japan er det nesten en kjangs som er verdt aa ta...... Koster vel ikke saa alt for mye aa overhale motoren.. Uten at jeg er noen ekspert sies det at man må regne med 20 000 + for en overhaling. Sjekk her for litt mer info link til søk på bilforumet Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg