primeraGtR Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 etter mye mekking og masse planer om turbo og diverse ting selger jeg nå min primera gt med tungt hjerte! :driving sukk!! men men. handelen må svive. og med tanke på at det står en :pray 200sx s14a :pray og venter på meg så hjelper jo det litt :) men blir nok en primer gt igjen med tiden tenker jeg;) Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Eg tror ikkje eg hadde nølt så lenge sjøl, med det valget! :D Gratulerer, og .. eh. Kondolerer..! :hammer Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det er klokt av deg... Fint at du holder deg i familien :wave Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Keep it in the family! Bra saker, gratulerer med ny fin bil. Hadde jeg funnet dem skulle du fått den klassiske raden med smilier og "This thread is worthless without pics!"...haha..Vi må jo få se hvordan den andre siden av gjerdet ser ut :P Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primeraGtR Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ja bilder kommer etterhvert skal hente den om 9 dager. ;) drømte lenge om en skyline men banken syntes at det var uhørt at en på 20 skulle ha en sånn bil.. :hammer men men. det blir nok neste hehe!! men kommer nok til å savne primeraen ja!! Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Å jeg er førtemann til å prøve den.. Kommer du på stoa en tur til helga??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primeraGtR Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Å jeg er førtemann til å prøve den.. Kommer du på stoa en tur til helga??? ja er forhåpentligvisa hjemme med den på lørdag men mest sansynlig på mandag eller tirsdag. men hva skjer på stoa til helga?? litt kjipt visst den går bedre en imprezaen din?? eller. Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Hehe det gjør den ikke..men vist den gjør det blir jeg sint (Alt kan trimmes litt til) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg