Danielen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jeg har fortsatt plass til et høytaller par til :P som jeg hadde tenkt å fylle, men har ikke tatt meg tid til å sjekke selv så jeg er så lat å spørr her ;) Hvilke str på høytaller kan jeg i siden bak på en 323 lx 93 modell? Hørt noe om 4x6 eller 6x8? Stemmer dette? Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 6x8, eller 5x7 som noen kaller det, er en typisk Mazda-størrelse ja, så hvis hullet er ovalt er det nok den. Her er ett eksempel. Det finnes overgang ala denne hvis du vil sette inn noe av mer kurant størrelse. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hva slags 323 har du? Har også i mine bibler at det kan sitte 6,5" der... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Jeg har en mazda 323 lx 93 modell?:P sånn liten rød en. Men får ta av dekselet og se litt mer på det... Siter DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg