dusico Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 håper det er en del som kunne tatt en tur. TEAMSIDEWAYS er der ihvertfal for de som ikke vet hvor det er: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=cz&c=s&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.881672&y=60.04277&id=a_10.881672_60.04277_NITTEDAL%3Cbr%3ENittedal+kommune&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=4&zoom3.x=5&zoom3.y=6 det blir salg av pølser og bensin! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hva med et tidspunkt??????? men det er shitti vær da, så jeg lover ikke at jeg kommer! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 kom rundt 2100, veit ikke om det kommer mange. NOEN blir det!! litt "blæ" vær ja.... men vi kan jo holde håndbak-konk. inne på esson da?! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Da var det overstått.. Var faktisk ganske bra oppmøte, bare synd at mange hadde en tendens til å stikke innom og kjøre igjen like etter.. Blir vanskelig å samle folk hvis ingen er der samtidlig.. :hammer Men det ble ihvertfall litt burning og en del folk der etterhvert.. :drive2 Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg