Gå til innhold

felger på 850

Ranger emnet

boof

Anbefalte innlegg

har en 850 personbil, med stusslige 15" felger, og alle som har en 850, vet at det er ALT for lite, på en så fin bil.

vurderer å hive no fra 17" opp til 19", og lurte på om det er noen der ute som har gjort det samme, uten noen problemer med at de tar i noen plasser...

nå skal det forøvrig også nevnes at bilen skal senkes neste sommer..

takker for alle hendvendelser:)

-Christian-

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

morn.

je har toora 18" felger på 850'n min.225-45-18 trur jeg d er.

detter er ikke til å anbefale med 40mm senking...=) hehe

mine skurer noe sinnsykt å man kna ikke ha mere enn 3 folk i bilen for da skurer det.vil anbefale deg 7" breie 18" da isåfall...så dem ikke blir så breie...!=)

om du ikke senker den så mye som meg så kan du få kjøpe felgene mine da om du har lyst=)

trur det skulle gå bra med mindere senking=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn.

je har toora 18" felger på 850'n min.225-45-18 trur jeg d er.

detter er ikke til å anbefale med 40mm senking...=) hehe

mine skurer noe sinnsykt å man kna ikke ha mere enn 3 folk i bilen for da skurer det.vil anbefale deg 7" breie 18" da isåfall...så dem ikke blir så breie...!=)

om du ikke senker den så mye som meg så kan du få kjøpe felgene mine da om du har lyst=)

trur det skulle gå bra med mindere senking=P

Har du noen bilder av felgene?

Mvh

Alexander

-1995 Volvo 850

-1979 Volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde planer om å senke bare 35 mm da...

vet ikke hvor mye d utgjør, men 5 mm er 5mm da:)

pris på felgene a?

er det de som er på bildet?

fyller de bra ut i hjulhuset, eller MÅ bilen senkes for å få den rette LLOOKEN ??

felgene fyller egentli bra ut ja=) jeg har 40 mm senking og det går ikke ann å ha mer enn 3 i bilen som sagt=) men me 35mm senking så burde det gå bra egentli.prisen er jeg ikke sikker på enda.

jeg har kjørt 50 mil me felgene for kunne jo ikke ha dem på noe lenger for er jo ikke noe særlig da det skurer=P

du får komme me et bud så skal jeg tenke over det=) jeg ga 15000 for felgene og de har jo ikke gått så langt så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du subber veit du bare at du ikke kan ha støre felger! at du har nådd the limit som jeg sier.. jævlig kjipt om du kjøper noen smale jalla felger, og det ikke subber, så tenker du etterpå faen hvorfor kjøpte jeg ikke bare gromhjul med en gang, selv om det subber litt! er jo utseende som betyr, ikke om det er praktiskt eller ikke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...