Gå til innhold

Innsprut-problemer på G60

Ranger emnet

merscha

Anbefalte innlegg

Heisann!

Holder på å få igang G60 motoren i MK1'ern min nå, men har et problem. Jeg får ikke noe bensin inn i motoren. Jeg har bensintrykk helt fram til fuelrailen, men det virker som ikke dysene åpner. Har tvangsmatet den med bensin på innsuget, og da startet den med engang!

Er det noe som gjør at hjernen lager bensinkutt, eller har noen tips???

Mvh Casper

'85 Audi 80 Quattro

'76 VW T2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet på en golf jeg bygde om, hos meg var løsningen å sette spenning på dysene (kobla opp et rele via 12volt på coilen), siden digifanten regulerer etter dysa(+12volt ,til dyse, til hjernen etc.) ca 2,5 kvadrat rød ledning inn på dysa (om jeg husker korrekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ottar

Om eg ikkje hukser heilt feil kobla eg konstant spenning til dysene mine.

Funka det.

Takk for tipsene folks! Nå er bilen igang!!!! Start omtrent før jeg vrei om nøkkelen, og motoren har stått i 4 mnd hvertfall ...:)

Nå blir det sveising av siste eksosen og innsugsrør imorgen, fjærer, dynamo/vannpumpe etter påske -> Så skal jeg ut å gjøre veien utrygg :D

Er G60 motoren (uten overladingen, altså rene motorhester) sterkere enn en '83 1.8 GTI motor ?

Mvh Casper

'85 Audi 80 Quattro

'76 VW T2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

morsom at du bygger litt da mercha.. blir det mulighet for en sittepåtur i år også.. i år er det du som har den raskeste bilen av oss tror jeg :)

Blir definitivt muligheter for å sitte på ja ;)

Blir det noen endringer på din bil før someren da?

Mvh Casper

'85 Audi 80 Quattro

'76 VW T2

Lenke til kommentar
Del på andre sider