Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Går det ann å få kjøpt LSD til Ford Sierra? :D Hvor da i så fall? Og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ikke no high-tech, men en diff fra sierra cosworth / scorpio bør vel være mulig å klemme inn. Finnes endel gamle scorpioer med 7,5" diff med brems iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcosworth Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Kjøp en quaife istedet, ikke så dyrt mindre jobb enn å få tak i sen sliten cosworth diff, bytte av stikkakslinger mm. Siter Sierra Cosworth sedan 2wd 300hk, 455nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Minner meg om en liten historie fra en englandstur sammen med Sølve tidligere i sommer. Vi skulle ta U-sving inne på englandsbåten med driftebilen. Diffen klunket som bare en Kaaz 2-way kan, hvorpå trøndersodden kjørte hodet ut av vinduet og proklamerte til alt mannskapet på bildekk at "No problem. I got LSD..." :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 lol Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg lurer på om han mente Lambo Style Doors jeg..? Hvorfor i alle dager postet han på drifting-forumet da? :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Minner meg om en liten historie fra en englandstur sammen med Sølve tidligere i sommer. Vi skulle ta U-sving inne på englandsbåten med driftebilen. Diffen klunket som bare en Kaaz 2-way kan, hvorpå trøndersodden kjørte hodet ut av vinduet og proklamerte til alt mannskapet på bildekk at "No problem. I got LSD..." :D Hahahahaha :lol , fikk han noen spørsmål om det eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg