Credit Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Har nå flyttet på studenthybel og trenger noen plakater til å henge opp på veggene.. Noen som vet om noen steder de selger det, enten på nettet eller i Kristiansand/Arendal/Grimstad området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 kunne jo bare ha fått græbben i non gamle AMCAR-blader da. der er det jo "midtsidepike" hver gang. har dekket hele veggen med slike plakater + bilder og originale cadillac kataloger. ser skikkelig bra ut! anbefales å gjøre! ;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har nå flyttet på studenthybel og trenger noen plakater til å henge opp på veggene.. Noen som vet om noen steder de selger det, enten på nettet eller i Kristiansand/Arendal/Grimstad området? har noen på free recordshop på sørlansenteret.. elenor,ac cobra, og mustanger..sist jeg sjekket Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Har nå flyttet på studenthybel og trenger noen plakater til å henge opp på veggene.. Noen som vet om noen steder de selger det, enten på nettet eller i Kristiansand/Arendal/Grimstad området? Amcar Plakater Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hvis du smisker fælt kan du få C3 corvette plakaten min :p Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 da var ivertfall 7 plakater bestilt fra stedet modmach1 anbefalte. Tar turen innom ss neste gang jeg drar hjemmom en tur og ser hva de har,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg