boXer Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 En av mine drømmebiler faktisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Så på disse i Kissimmee i Florida i 2001. De kostet ca 22 000 dollar .Riktignok ikke Challenger men like lekre. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Likner mye på en Challenger. Hadde lyst til å ta med denne hjem. Pris 26 000 dollar og den var prutbar, men hadde ikke nok penger igjen på kontoen :-) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordgranada84 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SIIIINNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYYKKKKKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTTTTT NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGG BIIIIIIIIIIIIIIIL NYYYYYYYYYYDELIG:::::: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by TAm Så på disse i Kissimmee i Florida i 2001. De kostet ca 22 000 dollar .Riktignok ikke Challenger men like lekre. Den borteste der er vel en Challenger eller Hemi Cuda er det vel egentlig, men det er jo samme bilen. Den i midten er en Plymouth Duster, fet bil den og, ikke så mye kjent som challenger og charger da. Den nærmeste er Charger, noe som også står i grillen, dette var vel kanskje unødvendig og si, men jeg liker å poste litt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Men altså nå.... Den bortsete bilen er en Baracuda av et slag. Den i midten er nok sikkert en duster for alt jeg vet men den nærmeste er en Challenger 73 eller 74 mod rallye. underforutsenting at bilen er orginal. Baracuda og Challenger er ikke den samme bilen nei. Dem er av utsenede like ja, men det er ikke en karosseri del som kan byttes mellom de to bilene. To lette ting for å se forskjell på dem er at Baracudaen har single hovedlykter men Challengeren har dobble. Langs siden på Challenger'n er det en slags "forhøyning", denne fins ikke på en baracuda, den er helt glatt. Challengern har også lengre aksel avstand en Baracudaen. Eneste som er likt mellom de to bilene er motor/girkasse. + det faktumet at det er to sinsykt pene/fete biler da. Her kan man se den "forhøyningen" som går langs hele siden av bilen. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hvis den lilla AAR Cudaen er original og til salgs for 26.000 dollar, er det et røverkjøp! Jeg har fulgt en del med på prisene på disse vognene, og den såg riktig fin ut på det bildet. Løp og kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Lord Gryphon Men altså nå.... Den bortsete bilen er en Baracuda av et slag. Den i midten er nok sikkert en duster for alt jeg vet men den nærmeste er en Challenger 73 eller 74 mod rallye. underforutsenting at bilen er orginal. Baracuda og Challenger er ikke den samme bilen nei. Dem er av utsenede like ja, men det er ikke en karosseri del som kan byttes mellom de to bilene. To lette ting for å se forskjell på dem er at Baracudaen har single hovedlykter men Challengeren har dobble. Langs siden på Challenger'n er det en slags "forhøyning", denne fins ikke på en baracuda, den er helt glatt. Challengern har også lengre aksel avstand en Baracudaen. Eneste som er likt mellom de to bilene er motor/girkasse. + det faktumet at det er to sinsykt pene/fete biler da. Her kan man se den "forhøyningen" som går langs hele siden av bilen. Ja, skjønner ikke hvordan jeg kunne bomme sånn, den nærmeste er en challenger ja :). Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 BOXER Den bilen på det bilde er den råeste Challengeren jeg har sett. Det er ikke tilfeldigvis en 426 Hemi i den å vel. Da er den X-tra Rå Motor Teller Mye dragcar Charger \ Challenger Link http://www.engine-power.com/dodge/ Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soda Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Ville bare hive meg på denne. :) Gikk hen og anskaffet meg en '71 Challenger i fjor høst, og etter en del flikking fikk jeg den endelig på veien nå i sommer. A dream come true. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg