snn83 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 halloen folkens. lure på og kjøpe meg 323 gt-r.. men lurer litt på litt sånn slitedeler osv.. kor langt går ein gtr maskin?? turbo osv? å gir å fordelingskasse? non som har til salgs btw?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hei. Ikke for å være ufin, men har du forsøkt å søke? Det er veldig mange tråder om GT-R, og det vil sannsynligvis gi deg de fleste svar. Når det gjelder biler til salgs, så anbefaler jeg Autodb.no eller lignende. Har en selv som ligger til salgs der nå (sort). Ellers er det en som kommer tilsalgs hvert øyeblikk på Stord, og hvis du sender meg en Pm med nummeret ditt, skal jeg formidle kontakt. Velkommen til Bilforumet.net, og Mazda-gjengen. hellothere God natt....*-Gjesp Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg