Aero Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Kom over en side her med noen tøffe mini-biler moddet i photoshop :) Så da måtte man jo prøve seg på Saab'en :) Her er siden: http://media.skoopy.com/misc/minicars/ Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 he he... tøft... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Her er noen jeg laga for leeeeenge siden: Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Om jeg hadde giddet kunne jeg hentet noen bilder fra en annen maskin, prøvde meg på dette en gang i tiden, er gøy, hihi, men lenge siden, da. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Her er noen jeg laga for leeeeenge siden: Porscha di har blitt brukt i en film med masse sånne såkalte minicars!! Husker ikke hvor jeg så den men det er sånn moroside fra statene som for eksempel ebaums etc. mvh Nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Porscha di har blitt brukt i en film med masse sånne såkalte minicars!! Husker ikke hvor jeg så den men det er sånn moroside fra statene som for eksempel ebaums etc. mvh Nikko Åh? Veit et endel andre har gjort det samme med samme bilen, var en konk en plass, så jeg og laga en for morro skyld. Så kanskje det er en av de andre sin? Hvem vet.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hehe damn di bilene var rå! kan noen "worklogge" ca hvordan man gjør det? var sykt fete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 den porche'n var nusselig Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg