devileh Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Når man bruker de sterkeste bilene sånn som Elegy etc. og kjører når det pissregner, kan man lett drifte, og GØY er det også :D Er begynt å bruke "make it rain" koden så kjører man rundt i verdens største drifting bane. :) Out with the "handbrekksladd", inn with the powerover :D Make it rain: R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, O. Skriv den inn mens du spiller(ikke i pause). Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe flere enn meg som drifter i san andreas :D jeg bruker bare elegy :) herlig og drifte i gatene i regnværet ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hvilken bil er elegy?hvor kan eventuelt denne finnes? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 En slik en? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Når du eier bilsjappa i san fierro, står det bl.a en slik en der etterhvert. De ligner på skyline egentlig :D Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 bare og se etter en r32 bakfra så ser du den lett :) riktig med det bildet som ble limt inn! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 er det bare jeg som drifter med bussen a? :hammer skyt istykker bakdekka og drift ivei. dritmorsomt! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hahaha! Det må jeg teste med søppelbilen. Godt tips ;) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 er det bare jeg som drifter med bussen a? :hammer skyt istykker bakdekka og drift ivei. dritmorsomt! Bruker å skyte dekkene på semi-traileren jeg, drifter bra med den. Spesielt kult å ta bilene som kommer imot med hengeren. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Elegy er en Nissan skyline r - 32 92mod Slik som denne :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Blir litt feil å si at den ER. Den er mest sansynlig basert på den bilen ja. De fleste biler i GTA serien er basert på ekte biler, men ikke kopiert ^^ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Jaja selvfølgelig, men du skjønnte hva jeg mente?, og det jeg mente var det du sa! :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Er jo en del biler i San Andreas som ligner ganske mye på virkelige biler, som: Toyota Supra, Subaru Impreza, Rolls Roys, Hummer, Ford GT, Mazda RX-7. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 det som er kult er å drifte med den som ser ut som e-type/alfa spider på vanlig asfalt! Ellers er 4x4 bilen med skutte bakhjul utrolig bra å kjøre med! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Det bruker jeg også:D Jeg har bytta ut Elegy'en med en Skyline R34:D (på PC) Rå lekker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg