2Fat 2Fly Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 er jo bare å skyte bakdekka eller bruke handbrekket det da :) så har du en fin breisleng all over the place ;D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 mye mer givende å klare lange, fete svinger kun ved bruk av gass(power over), enn å bare brekke. Det kan alle i GTA. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Drifter også med Elegy. Funker fett :thumb Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Har noen tatt kodene så man får fram de to racerbilene? DE er morsomme og kule Tips: hold inn X og firkant (på bakhjulstrekker) da burner du!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg pleier også å gjøre det når jeg kjeder meg. Det er ganske så morsomt å leke driftebane på flyplassen i Las Venturas. Stooor plass. Jeg pleier bare å kjøre ganske fort framover, og trykke såvidt på bremsen, legge over og gi full gass. Da slenger ræva ordentlig og du kan legge kontra på kontra med litt øving. Det som er vanskeligst å ikke snurre. Rekorden min på flyplassen er en og en halv runde rundt rullebanen i konstant drift. :) Og det med bilene, det er mange biler som er veldig like ordentlige biler. Ingen kan komme her å si at Infernus ikke er som snytt ut av nesa på en NSX. ;) Og litt mer offtopic: Er det noen som veit om det går ann å få tak i skurtreskeren og den svære monstertrucken med 4-hjulssving annet enn på de to missionene? Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg kjører også rundt å drifter, men bruker pc,en orker ikke slå på ps2,en hele tiden. Måtte jo det før det kom på pc da. ELEGY= etterligning av skyline, akkurat som club er etterligning av golf 2!osv Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Og litt mer offtopic: Er det noen som veit om det går ann å få tak i skurtreskeren og den svære monstertrucken med 4-hjulssving annet enn på de to missionene? Det går det ja, skurtreskeren finner du på forskjellige gårder rund om på Los Santos. Monster Trucken kan du vinne i et bil-løp på stadion like ved huset du starter med i Los Santos. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Nå må dere skjønne at det å slædde IKKE betyr å drifte :hammer :hammer Det er bare sånn det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Elegy'en kan jo bli litt tøff med styling fra arch angels sjappen i san fierro! Eller så er den 4*4 bilen som man finner ute i ørkenen oppe på det stedet med en stor satelitt på taket.. Sand master/king eller noe slikt heter den, den sladder bra til tider.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Kjempekult tips: Du trenger monstertrucken. Hold inn R1 og sving. Da svinger du med bakhjulene....kjempetøft :D:D (Trur det var R1) Da svir du gummi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Og litt mer offtopic: Er det noen som veit om det går ann å få tak i skurtreskeren og den svære monstertrucken med 4-hjulssving annet enn på de to missionene? Skurtresker kan stjeles på en gård. Evt står de parkert av og til.. En monster truck kan du kjøpe på kaien i san fierro. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bruke en slik Buffalo (Trans-AM look) eller Sabre (Mustang). De legger seg ganske bra breidt! spes med litt lystgass og sånt Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0kt Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 littegrann sør-vest for den nederste brua på kartet, den som går mellom los santos og san fierro er 1 skraphaug av noe slag. der står 1 monster truck! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 har skutt hull i de fleste bakdekka på san andreas nå, og den beste hittils er golf 2 look bilen....sikkert fordi det er fremhjulstrekk :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Man kan drifte en del med de mindre råe bilene også. HAr drifta ganske rått men en traktor faktisk. dette var en merkelig opplevelse :hammer , men den beste driftebilen er vel egentlig infernusen/elegyen. :wave Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg