2Fat 2Fly Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 alt er driftbart :P men bruker jo bare Håndbrekket til å få den ut i sleng med ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Brekket er feigt. :p Man må jo få den ut i ordentlig drift. Og da nytter det vel ikke med brekket. Mister for mye fart på sånt. assman Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Nå har jeg bytta ut Super GT'n med en Supra:D Den ER fet! Det går an å gjøre om handlingen på alle bilene i SA ved å opne en tekst fil. Bare å bytt ut noen tall.! Supran er helt syk å kjøre nå, det spinner med engang! (Sykere en Elegy'n)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Brekket er feigt. :p Man må jo få den ut i ordentlig drift. Og da nytter det vel ikke med brekket. Mister for mye fart på sånt. assman du Toucher liksom brekket i ett nanosek bare slik at bilen slipper så kontrolerer du resten selv! yodude Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ... men uansett så er det feigt :hammer det er mye morsomere å få den til å gå ut i drift på den ordenlige måten. Den leteste måten uten brekket er vel å svinge kraftig, også countre den :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jajaja "årne sæ" hversin smak :hammer Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Ja, helt enig alle har hver sin smak!! :D :D :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 bare og se etter en r32 bakfra så ser du den lett :) riktig med det bildet som ble limt inn! r34 vel. litt feil front men ellers så er det den som ligner mest på skyline det er en annen bil som ligner på r32 i fronten men den har forhjuls drift. jeg liker best å drifte med en bil som ligner noe innmari på 740. hvis man bytter til andre felger så får man også andre dekk det har mye å si på drifting. virtual felgene har bra drifte dekk. Blade er også en bra drifte bil trenger ikke regn en gang. jeg har vell snart kjørt dette spillet i et år nå. Fikk det en halv måned før alle dere andre hadde muligheten til å få det. noen som vet om det kommer et nytt gta. litt lei legern kult hvis neste fyr i gta blir japse har altid ønska det. jeg er ikke rasist jeg er bare lei av prate stilen til fyren. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ... men uansett så er det feigt :hammer det er mye morsomere å få den til å gå ut i drift på den ordenlige måten.Den leteste måten uten brekket er vel å svinge kraftig, også countre den :D ordentlig drift du har nok ikke sett mye drifting i ditt liv. jeg ser vell drifting vær dag. the monkey bruker brekket ofte han. desuten i drifting skal det også være minst mulig blå røyk. Drifting er en helt annen sport enn breisladd. Jeg har foresten drifte bibelen. driver litt med det på fritiden men jeg har en lang vei før jeg kommer opp i den klassen der. men skal jeg si meg litt enig i deg det er mye kulere å dra bilen sidelengs med gassen enn brekket. men prøv med nos det er mye fetere enn brekket, men det er ikke noe feil å bruke brekket det er bare et ekstra hjelpemiddell selv foretrekker jeg litt blårøyk selv om det gir minus poeng i drifting så den driftinga jeg har driver med i san andreas er vel en blanding av den japanske driftinga å den norske breisladden. litt eleganse+ litt show. en veldig sjelden bil phoenix(den ligner på trans am) må ta sportsbil traffikk koden for at den skal orekomme. den med virtual felger, senking(hydraulikk), Nos, å litt styling så har du også en fet drifte bil. men elegy er også fet å drifte med. tornado med nos. Remington er fet. mest til donuts egentlig men kan få til fete oppstell. i morgen kan jeg komme med flere tips om biler til drifting. å en annen drifte bil hør dette. i regn må dere prøve brannbilen litt fart liten tuche på handbrekket så du får ut reva full gass. ta vekk traffikken da blir det litt mer plass å. ha det gøy folka. dere bestemmer selv hva dere liker best. men prøv brann bilen. prøv den på de andre gta'ene å. er fet drifte bil Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 elegy´n ser i allefall ikke ut som en r34.. r32 heller Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 elegy´n ser i allefall ikke ut som en r34.. r32 heller ja å nei men bak partiet å er det b-stolpen som går fra taket å ned på kofort lokket det partiet der er veldig likt r34, mens fronten er veldig lik r32 gts. hadde den hatt grill ville den ligna mer på gts. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg