bilgal86 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 så den nye nissan murano 2005/2006 mod i alta i går. porsche cayenne turbo så jeg for noen dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 cayenne turbo er jo allmanns eie nå da.. kanskje ikke i Alta etter nøye ettertanke=P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Begynner å bli en del Cayenne i Norge, så 5 stykker på en dag i Trondheim for ikke så lenge siden. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Begynner å bli en del Cayenne i Norge, så 5 stykker på en dag i Trondheim for ikke så lenge siden. Kjør på E6en fra Råde til oslo en dag så ser du minst 5 stk hver gang cheers Fine biler da! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Ble forbikjørt av en sånn Murano på E6 for et par uker siden. Sinnsykt fin bil egentlig, enda penere enn på bilder. Samme farge som denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 i fredriktsad trro jeg det går over 10 stykker :fire: tror det er sånn leasing opplegg på dem eller no ass :P: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Cayenne Turbo er jo hele norges nye Volvo 240 da :p Rusla litt rundt i oslo en dag, og da stod det parkert 4 cayenner etter hverandre. En med 22" ;) Like ved siden av stod to identiske kewet`er :p Kontrast :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg