calibra Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 så en sinnsykt fet Bora som stod ved bussholdeplassen rett ovenfor mcDonalds på skårer ca 21.10 i går. er det noen som har noe mer info bilder om den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 vinrød? hvit? Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 vinrød? hvit? LES : stylet sølv bora ! så spørr du om en er vinrød eller hvit ! :wave Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 humm.. sikker på at ikke overskriften ikke inneholdt farge isted.. sliten etter jobb. beklager. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Har sett 2 relativt tøffe styla sølvgrå boraer i Lillestrøm området... Men aner ikke hvem som eier dem. Ene har jeg sett ganske ofte, ung jente som kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Har sett 2 relativt tøffe styla sølvgrå boraer i Lillestrøm området... Men aner ikke hvem som eier dem. Ene har jeg sett ganske ofte, ung jente som kjører. Kan noen introdusere meg for denne unge jenta...? Det var ikke denne..? (mer champagnefarget da men...) Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Kan noen introdusere meg for denne unge jenta...? Det var ikke denne..? (mer champagnefarget da men...) Speedy Hei! Mongo!! ser du ikke at det står sølvgråååå ikke champagne imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hei! Mongo!! ser du ikke at det står sølvgråååå ikke champagne imstupid Klokka var passert 21.00 og en mørkblå bil kan se svart ut :thumb , så kan en sølvfarget se champagnefarget ut! Ring meg! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 å seerrriøs, så det du sier er at han ser dårlig grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Jeg hadde faktisk en liten pitstop i busslommen rundt de tider etter å ha vært og handlet på Maxi... Tidligere på kvelden hadde jeg vært en tur på Platekompaniet i Strømmen og kjøpt den nye singelen til Stemmer I Hue som anbefales på det sterkeste. Dette er ikke ment som reklame, men navnene må jeg jo ha med. Selv litt usikker på om bilen er champagne eller sølv farget :) Link til flere bilder osv finnes i signaturen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Kan det stemme at du jobber evt. er mye på romeriks senteret på kløfta?!? mener og huske jeg har sett en bora der... :) Meget fin bil uansett! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Kan det stemme at du jobber evt. er mye på romeriks senteret på kløfta?!?mener og huske jeg har sett en bora der... :) Meget fin bil uansett! Takk for komplimentet... Jeg er ikke så mye der, men dama låner til tider bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Meget tøff bil! Låne bort til dama... :hvaskjera hehe... Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg