driftingteam Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Tviler jeg ikke på ;) håper det kommer masse folk da!!! :pray Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 må spørre litt dumt, men det er 1 0kt det er snakk om her?? helpme Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 må spørre litt dumt, men det er 1 0kt det er snakk om her?? helpme stemmer det,lørdag 1 okt:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jævlig dårlig oppmøte forrige helg i ale fall. ;) :knob: Klarte å innbille meg at det var forrige helg og stillte med friskt mot og godt humør... alene.. ;) :knob: :knob: wtf? :hammer Men har fattet at det var snakk om 1. oktober nå da. cheers Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jævlig dårlig oppmøte forrige helg i ale fall. ;) :knob: Klarte å innbille meg at det var forrige helg og stillte med friskt mot og godt humør... alene.. ;) :knob: :knob: wtf? :hammer Men har fattet at det var snakk om 1. oktober nå da. cheers hehe kiddie :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg stiller med cossien jeg :fire: :eddie Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 tid pleier folket å møtes?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 full rulle fra 7-8 tida:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 tror det kommer til å bli skamrått. men hvis purken kommer skal vi flytte oss til en annen plass?? de følger sikkert etter men er fet med sikkelig kolonne =) Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ser bra ut dette yodude Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 altid fint med en kolonne. hvis purken kommer for å jage oss, så får vi bare sette igang ei kolonne gjennom byen eller noe!! Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Vi får se hvor stor interesse de viser. Er tross alt begynnelsen på høstferien, så de har kanskje nok å gjøre i sentrum? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
letmein Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jeg er klar som et egg til lørdag.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hva med å heller oppføre seg skikkelig slik at politiet ikke har noen grunn til å jage vekk bilene.. Det er de som kommer med bilene som har ansvaret for at de som sitter på ikke drikker seg fulle og knuser flasker.. Kan ikke sjåførene ta litt ansvar for en gang skyld? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Ja, fyll er ikke jeg heller noe klar for, men vi må jo ha litt drifting? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg