pacecar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 fant ut av at jeg hadde biletter til valen kl åtte, håper ikke det er over kl 21.30 helpme Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 fant ut av at jeg hadde biletter til valen kl åtte, håper ikke det er over kl 21.30 helpme Selg biletten og bruk penga på dekk :cocain: Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Sikkert noen som har skrevet det tidligere, men når tenkte dere dere oppover på senteret? Jeg tenkte meg oppover i sånn 19.00-20.00 tida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 det er dritjobb, hadde motorbytte på jettaen engang, vi var to stykker og stressa som en gud. Brukte 2,5 timer i en garasje. Men du kan da ikke sitte her, ut å skru ;) FERDIG, tror jeg. trust lageret bråker fremdeles når man clutcher.. men men.. kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Sikkert noen som har skrevet det tidligere, men når tenkte dere dere oppover på senteret? Jeg tenkte meg oppover i sånn 19.00-20.00 tida... kommer også oppover etter hvert fra 7-8 tiden.. tenker jeg. om trust plata holder cheers hpåper på stort oppmøte, og er glad jeg ikke fikk tak i valen biletter, selv om jeg strevde som en gris for å få tak i :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 kommer også oppover etter hvert fra 7-8 tiden.. tenker jeg. om trust plata holder cheers hpåper på stort oppmøte, og er glad jeg ikke fikk tak i valen biletter, selv om jeg strevde som en gris for å få tak i :hammer vampire he he ja kan gå glipp av noe nå ja Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 kom derfra nå. var bra med liv helt til politiet kom. noe som ikke tok så alt for lang tid. var en bmw som sladdet men politiet kom, han fikk fart på seg og stakk,hehe. så det brant i motorrommet på den ene cosworthen der borte, mye som ble ødelagt? Fikk filmet 15minutter med burning og sladding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 faen da.. dragcar ikke lov å ha det gøy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 noen som har bilder ..legge det ut her :chevy siden jeg var så smart og var på valen først :hammer Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 tja.. har jo 15 minutter med spinning. men vet ikke helt om det er populært å legge det ut her,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 tja.. har jo 15 minutter med spinning. men vet ikke helt om det er populært å legge det ut her,hehe tenkte på bilder av de råeste bilene der..hvis noen har Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Var jo temmelig greit oppmøte... Par hundre biler (+/-) kanskje... Jeg var der oppe fra omtrent 19.30 tida, og da var det kanskje 30 der, men så fylte plassen seg opp jevnlig til politiet ødela alt i omtrent 20.45 tida... (grovt estimat) Plutselig ble byen "full" av rånebiler fra nær og fjern... Absolutt verdt det!!! Gleder meg allerede til neste sesong!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
letmein Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Dreiv snuten å kasta vekk folk i byen også? Synes ikke det tok så lang tid før det var politibiler og Falken tauebil i byen også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 de jaga visst nok folk fra silo kaia og fra shellen i elvegata, hørte det på radioen.. neste gang må det være avklart på forhånd hvor vi skal flytte oss til, fikk meld om at det fortsatte på travparken, der var det veldig få folk. Så fikk æ melding om at det var på mjåvand, der var det bedre men ikke mange. skulle ha noen bestemte plasser alle flytta seg til, bare en tanke men.. Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 var oppe å så på parkeringsplassen nå, så ikke så veldig bra ut!!! knuste flasker og søppel som vanlig. e dumt ikke folk kan klare å unngå det. det var synd politiet kom så fort, æ hadde jo rigga mæ greit på panseret te bilen, med lit av baksete som rygstøte og tepper. vi får planlegge neste treff lit bedre, kunne eventuelt fåt noen til å si ifra når politiet var på vei oppover, slik at alle kan få fløtta seg vekk fra plassen å videre til et annet sted, før vi får politiet etter oss. men hvis de kommer etter så får vi jo bare kjøre kollone over til aust-agder, e jo ikke så langt det, å det spørs om de gidder å sende så veldig mange biler etter oss dit. så kan vi jo bare rettunere etterpå, når purken har snudd!! Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg