Cossi2wd Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er nesten umulig å ligge et skritt forann politiet når d er så mange biler,... Var veldig morro treff fordiom... Bra oppmøte, men kjipt me all søppel og knuste flasker.... Hvis d skal bli forbedringer på alt d så må d nesten arangeres og d er jo så å si umulig.... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Det er vel nesten de eneste store plassene som er blitt nevnt her som det går an å arrangere treff... Travparken, Sørlandssenteret, Mjåvann... Hva med å arrangere et treff på pur F utenfor stadion, eller torvet for den saks skyld? Da tror jeg heller at politiet ønsker oss på sørlandssenteret igjen. Der bor det tross alt ingen folk vi kan forstyrre (de ønsker oss vel egentlig ingen steder)... Hvis bare folk kunne skjerpet seg med søpla og glassene så tror jeg politiet ville vært mer tolerante ovenfor treffvirksomheten. Vi ble jo kastet bort bare for å stå og snakke.. Måtte "fjerne" oss fra plassen... Dust! btw. Torvet ble brukt tidligere til biltreff (beg. av 80' tallet), pappa var medl. av Torvet Carclub med VW bussen... :) Den gangen var rånerunda nesten bare stripa, for markensgata var åpen for trafikk (for de som ikke er fra Kristiansand så kan jeg nevne at det er hovedgata, kan sammelignes med Karl Johan). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hva med å sette en limit på neste streetmeet. 18årsgrense og ingen glassflasker, kun plast og bokser. Da er mange av problemene løst. Få noen til å arrangere litt, så skal du ikke se vekk ifra at du faktisk kan få et aller så lite samarbeid med politiet isteden. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Var jo et greit treff. Synd at dem kom så fort men... Det ble nå lagt litt gummi ihvertfall :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er nesten umulig å ligge et skritt forann politiet når d er så mange biler,... Var veldig morro treff fordiom... Bra oppmøte, men kjipt me all søppel og knuste flasker.... Hvis d skal bli forbedringer på alt d så må d nesten arangeres og d er jo så å si umulig.... kipt d som sjedde med bilen din THS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 kipt d som sjedde med bilen din THS He he... Hvor han får all den uflaksen fra skjønner ikke jeg Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 He he... Hvor han får all den uflaksen fra skjønner ikke jeg var ikke oppe før halv 9, men hørte på telefonen at en cossie hadde tatt fyr :???: fikk parkert bilen, og sett på et par biler før jeg hørte sirener og så blålys. en kom bort og spurte: har jeh snakket med deg tidligere??? Nei, sa jeg. Fikk beskjed om at jeg var pålagt å fjerne meg fra plassen. senterledelsen har inngått avlate om å holde det TOMT for "rånere".. :pisser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 he he ikke mye negativt i avisen..den er fin..for det så ikke bra ut :hammer til de som knuste flasker... hørte de anmeldte noen? noen som vet for hva? når jeg kom ut fra valen var byen full av fete biler...noen som har noe bilde av hele plassen med biler :w00t Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 så det brant i motorrommet på den ene cosworthen der borte, mye som ble ødelagt? Var ikke mye som blei skadet. Byttet bare ledningsnett i motoren så var det greit igjen. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS_COS Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 var et bra treff.. veldig fornøyd, bra oppmøte! men det å ha aldersgrense går ikke. lufta er fri for alle.. det er jo helt sykt at ikke folk kan skjerpe seg med den knusinga... helt sperra i hodet de folkene. de er jo der pga de liker streetmeet.. hvorfor da ødelegge for ALLE!!!! ?? det ble bra i byen ihvertfall. morro når det er biler på hvert hjørne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Finsådal Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hørte noe rykter om en som knuste ruta på en bmw på mjåvann. Idiot oppførsel. :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jadda så fikk jeg hvertfall lagt igjen litt gummi før bilen tok fyr hehehehehe olje slangen til turboen sprang lekk også tok olja fyr og svei av isolasjonen på ledningsnettet,,men nå er kjerra på veien igjen! :driving bra treff forresten...helt til onkel kom!! Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 jadda så fikk jeg hvertfall lagt igjen litt gummi før bilen tok fyr heheheheheolje slangen til turboen sprang lekk også tok olja fyr og svei av isolasjonen på ledningsnettet,,men nå er kjerra på veien igjen! :driving bra treff forresten...helt til onkel kom!! gikk med litt øl for å få slukka brannen din :D hehe bra du fikk fiksa det.... hørte at den 325 som stakk ta onkel kom, hadde de etter seg et stykke, men kom seg unna, bra var det Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 jadda så fikk jeg hvertfall lagt igjen litt gummi før bilen tok fyr heheheheheolje slangen til turboen sprang lekk også tok olja fyr og svei av isolasjonen på ledningsnettet,,men nå er kjerra på veien igjen! :driving bra treff forresten...helt til onkel kom!! blir sikkert flere treff neste år .. vært gøy å ha et i vinter og på snø... eller hva? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ingen som tok bilder? :hvaskjera Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg