calibra Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 så en sykt kul mr2 parkert på mega på fjellhamar melom halv tre og kvart på tre i dag. noen her inne som har noe bilder eller info? var en spes og kul farge på den. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Kunne du kanskje fortalt litt mer? Er kanskje litt vanskelig å vite hvordan bil det var når eneste ledetråd var "sykt kul mr2" Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 den var fullt styla, hadde en tekst i bakruta, sto nemi eller noe. fikk ikke sett så mye på den da jeg bare kjørte forbi. var en turkis lignende farge. er ikke av den nye type karosseri, men den som var mellom 91 til 97?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 den var fullt styla, hadde en tekst i bakruta, sto nemi eller noe. fikk ikke sett så mye på den da jeg bare kjørte forbi. var en turkis lignende farge. er ikke av den nye type karosseri, men den som var mellom 91 til 97?? ta deg en tur innom shell på strømmen, så kansje hu kommer på besøk med bilen!! pleier å være der i helgene! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=9344&highlight= Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 TAKKER:) nydelig bil ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neemi Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Lenge siden jeg har vært inne her ser jeg. Men takk for komplimentet for bilen min ;) Siter -Little blue angel- - Toyota MR2 1991 2,0 GTi - BMW 325i x Toyota Starlet 1985 Vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Lenge siden jeg har vært inne her ser jeg. Men takk for komplimentet for bilen min ;) jenter med fete biler står det alltid respekt av! :D Den der var nice! Spes farge, digg :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg