Nedi Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Vet noen hvem som produserer denne ? hvor man får tak i disse ? er det bare 89mod gti 16v som hadde de ? er det noen som har noen liggende som ikke er i bruk som fungerer ? mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 De fleste jeg har sett som har digifiz er wolfsburg edition. Men det er vel egentlig ekstrautstyr så det kunne vel fåes på vanlig GTI å ? Har en kamerat som satte det inn i sin Jetta med g60 motor og turbo. Han måtte klippe hele ledningsnettet å skjøte med et annet som var beregnet på orginal bilen med digifiz. Mye jobb sa han at det var. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ok... er det noen flere som har noe nyttig info til meg ettersom at jeg TRENGER en veldig sårt ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 prøv å ta kontakt med mr. jenssen her på forumet, tror han har et ekstra liggende.. og et annet tips: finnes en viss mr. unnestad som har endel liggende, men han er ikke alltid like lett å få delene av, så ville ha dratt til han personlig og fått delene og betalt på stedet.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takker for det, sendt PM til mr.jenssen, håper han svarer fort... denne unnestad får jeg ringe til og høre om han har. det er ikke noen flere som vet om andre alternative plasser å få tak i denne da ? fant en på ebay men der går speedoen til 7000omdr....min går til 8000.... er det fei da ? mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 svarer han ikke, så ring han på 92851429.. har ikke han, så send pm, jeg har nummeret til mr. unnestad.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 etter noen timer med leting og noen timer i telefonen så snublet jeg over en på ebay.de om dere noen gang skal kjøpe noe til golfen, ikke kjøp en digifiz.... 321 euro for dritten... samme greiene som står i kadett gsi osv koster under 500kr hos opel huggerene... *nedi* Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg