Breisladdern Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fyllte for 12.20 før jobb i dag, brukte 20min på kjøre rundt å sjekke priser.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 fyllte for 12.20 før jobb i dag, brukte 20min på kjøre rundt å sjekke priser.. Da har du vel tapt inn de ørene du sparte på å sjekke priser...:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 bla bla bla, syte syte syte. bensinen vil øke, sånn er det. hjelper lite å syte her!! bensinen er faktisk billig i forhold til inflasjon på mat og andre ting. så kan vi ha uendelig med diskusjoner over om at vi er en oljenasjon, norge kan sponse internbensin, etc. men, alt handler om penger. 80% av pengene du tjener, vil gå til staten, om du sløser alle pengene på fet bil, bensin, mat og et liv i luksus.. feks om du vinner 2 mill, så vil 80% av det gå til staten i form av avgifter og skatt, om du sløser vekk alt. ja, det er kjipt, men sånn er det. that's life. Tenk dere om, folkens! hvorfor i all verden skal norge GI TAP på penger? De, som alle andre, vil ha mest mulig penger!! om oljen koster mye, har norge mye overskudd. ja, vi har olje, men oljen er ikke utømmelig! en dag går oljebrønnene tomme og da sliter norge som faen! norge har lite satsing på andre felt, enn å utvinne primærnæringen sin. anyhow.. nå steg jo lakseprisen og eksportkvoten til norge, så vi tjener der også!! men, jeg personlig synest det er bedre at norge selger oljen dyrt i utlandet og i innlandet, enn å drive å selge den billig i norge. om det koster noen kr ekstra for bensinen, er det uansett dråper i havet mot hva det koster å feks. lage en god middag! jeg mener det er mer idiotisk at sunn mat koster mer enn dårlig mat. ps. jeg liker ikke høye bensinpriser, men jeg er realistisk. så lenge oljeprisen er høy, er kronen veldig sterk. det har masse fordeler for oss forbrukere, pga. når kronen er sterk, er det billigere å importere ting (i og med at våre penger er verdt mer). jeg har heldigvis gått vekk fra forgasserdritthelvette, så jeg går ikke helt konk.. men uansett, det er mer utgifter på feks strøm, penger jeg må betale for leiligheten min, penger jeg bruker på telefon, internett, etc. etc. $$$$ for de fleste, utgjør det et par hundre ekstra i måneden. mao. mindre enn de fleste bruker på øl, de fleste ringer for mye mer på mobilen.. jeg tror nok også at de fleste her bruker mer i bompenger, enn den økningen er. men, jeg er enig i at alle utgifter er kjipe å betale.. men sånn er det bare! finnes mange land som har det mye værre enn oss!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Da kan ikke du være mye ute å kjøre. På statoil på Sevland lyser det 12.50 eller mer hver bidige dag.. Jeg kjører Åkra - Kårstø (og tilbake igjen) minst 10 ganger i uken, så får med meg et par bensinpriser jo. :) Nå er forresten prisen på Sevland 12.29. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 12.72 her i dag.. Dette suger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Synes jeg ALLTID betaler over 12kr jeg, var 12.42 nå nettopp. Ellers fyller jeg ofte på jobben til min mor, ligger på rundt 10kr der. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det er biltreff med drifting på Dokka på lørdag, pass på å fyll tanken samtidig........ (hvis prisene holder så lenge da!) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 igår var prisen hos meg 12,53. HELT sykt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 13,40 i Tromsø igår. 13,94 for 98 blyfri............... :fire: Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 11,50kr/liter for 95 blyfri på UnoX ved Linderud 11,60kr/liter for 95 blyfri på Jet på Gjelleråsen Fortsatt dyrt, men er iallefall ikke 12+kr! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Regjeringspartiene og FrP vedtok særavgiften på bensin i statsbudsjettet for 2005. og for å øke Momsen med 1% som også økte bensinavgiften.. det finnes INGEN grunn til å stemme på FRP .. de vil herpe Arbeidlivet i norge .. de vil fjerne begrepet "fast ansettelse" vil du leve i et land hvor alle som priodusere noe er behandlet som slavearbeid? di vil fjerne ferie tid.. de vil gjøre det lettere å ansette polakker til å ta DIN jobb! dere må skjerpe dere dere må se på hva annet de vil enn bensinpriser! dette er latterlig FRP vil skru dette landet tilbake til når vi var under svenskene.. og alt dere bryr dere om er bensin! FRP er ikke de eneste som vil senke pensinprisene .. SP .. den grønne delen av de rød-grønne vil senke bensinprisene.. men siden de ikke vil skru de ned like mye som FRP så nei .. da er ikke de et valg.. SV vil fjerne årsavgiften .. men siden de ikke vil rør bensinprisene så nei! drit i de .. dere må bruke huet! bensinprisene er ikke vert en ustabil jobb SV vil fjerne årsavgiften. ok, men som i et tidligere regnestykke så "taper" jeg ca 14'274 kroner pr år på denne bensinprisen vi har nå. og 3000 kroner i årsavgift er jo "ingenting", men det er en begynnelse... Hvis de tar vekk bommer, piggdekkavgift osv osv osv så blir det bedere... Det kommer aldri til å bli noe ustabil jobb her i norge... kanskje for slappinger, men det er det jo allerede, men ordentlige, pålitelige og arbeidssomme mennesker kommer ikke til å ha noen problemer. BTW kebab.. du må innrømme at du blir litt irritert når du fyller bensin? EDIT: de sa forresten på nyhetene i dag at det skulle bli lavere bensinpriser fremover. Jeg snakker vel på vegne av alle mennesker med litt økonomisk sans at vi håper på lavere priser... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Fylte for 12.43 eller noe sånt for blyfri 98 idag. ifølge sjefen på essoen eg fylte på blir det lavere bensinpris framover cheers Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Idag var den 11.99 på en stasjon her. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg fyller alltid for en 100lapp,så jeg betaler alltid det samme :) Er jeg den eneste som har det sånn?? Nei,alvorlig talt,det er GALSKAP dette prisnivået vi har nå. Hadde dette vært Frankrike,hadde vi stengt alt av veier helt til de ansvarlige gjorde noe md avgiftsnivået!!! Oljelandet Norge..HAHAHAHA Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kostet godt over 13 kroner i går iallefall (Må jo fylle 98 jeg) Merker at prisen har økt noe jævelig!!!! Selvom jeg bruker ca 0.41l på mila!!! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg