Subwoofah Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja, da vet dere hvilket parti dere må steme på for å få ned bensinprisene (og mange andre avgifter) *host*frp*host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Fylte for 11.30kr per liter for 95 idag jeg. Er på riktig vei iallefall Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 la merke til at etter at konkurransetilsynet sa at de skulle etterforske olje selkapene for pris fiksing så har prisene gått ned .. tilfeldig? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 la merke til at etter at konkurransetilsynet sa at de skulle etterforske olje selkapene for pris fiksing så har prisene gått ned .. tilfeldig? Sikkert ikke.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stubb Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Var nede på 10,40 kr i dag i Fetsund Siter * Subaru Impreza WRX STI -Volvo 240 Turbo prosjekt -Ford Fiesta Sport 01 -Volvo 850 R -Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 la merke til at etter at konkurransetilsynet sa at de skulle etterforske olje selkapene for pris fiksing så har prisene gått ned .. tilfeldig? De har skjønnt at prisen er for stiv... Veiledende prisen er ikke satt ned... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Allt over 7kr litern er allt for mye. Ble rasende når jeg så hva denne feite Solberg kua svarte når hun ble spurt om Høyre ville gjøre noe med bensin prisen. Nei rautet fettberget, vi vil heller redusere avgiftene på nye biler slik at folk kan kjøpe nye, mere økonomiske biler. TYPISK Høyre politikk. Hvilken rolle spiller det for Ola dunk? har han ikke 350000,- å kjøpe bil for, har han sikkert ikke 300000,- heller (som om de skulle ta så hardt i) Nei, kun lønnsadelen ville tjene på dette, vi som kjører i 10-20 år gamle biler vil ikke ende opp med nye biler med de avgifts reduksjonene Høyre eventuellt ville realisere alikevel Skyhøye bensinpriser gir ivertfall ikke de som i dag ikke har råd til ny bil noen mulighet til å forbedre kårene. Dagens gjennomsnittlig 15 år gamle bilpark ville ikke bli nevneverdig yngre med de marginale avgifts reduksjonene som kunne bli aktuellt :fire: stem blankt. det finnes ingen fornuftige å stemme på. stemmer du blankt har du ivertfall markert din misnøye med alternativene. noe du ikke får gjort med å sitte i sofaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 9,68 for 95 blyfri i Levanger. :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 En ting er nå den høye bensinprisen. Men hvorfor skal de som bor mere usentralt betale mere for bensinen enn de som bor i de større byene?? Det jeg ikke klarer å fatte og begripe. Lik pris for alle mener nå jeg. Er jo faktisk avgift på transport av drivstoff og. Ett eks: De som bor nærmest raffineriet på Mongstad, må betale mere pr liter enn de som bor i Bergen. Hvorfor? Jo fordi frakten blir beregnet i fra Bergen, og ikke fra Mongstad, der drivstoffet faktisk blir produsert! Er så gale :hammer BTW: en literpris på ca 9kr literen hadde vært helt greit. Fastpris på drivstoff, med variable avgifter slik Hagen foreslår er genialt..mye av det andre han står for er ikke like bra, men nok om det.. Hva jeg stemmer forblir hemmelig for omverdenen, men frp blir det nok ikke..Punktum!! Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Dokka sine bensinpriser er fortsatt like lave, og på Rema 1000-pumpene var det i kveld (klokka 22.13) 9.70kr for literen. Så dersom dere tar turen til Dokka på treff i morgen, så kan dere fylle full tank og få en flott opplevelse:) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Dokka sine bensinpriser er fortsatt like lave, og på Rema 1000-pumpene var det i kveld (klokka 22.13) 9.70kr for literen. Så dersom dere tar turen til Dokka på treff i morgen, så kan dere fylle full tank og få en flott opplevelse:) Tra med meg en 1000 literstank jeg :wave Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 På Steinkjer er det ca 9,25 nå. En kar som driver Shell her, som har starta en "krig" om bensinpriser. Har sett det nede på 8tallet også. Men så har vi også en ubetjent statoil pumpe (trailer-fylling), som har hatt 9,90 på 98oktan det siste halvåret... Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 9.60kr literen på unoX på liertoppen. Mulig det er det flere steder :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 9.45 på jet! Åssiden i Drammen :) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Tenker jeg skal kjøpe meg diesel-bil og fylle på bondediesel (avgiftsfri). Den er jo ikke så dyr... :) Da tar jeg meg bare en tur en gang i uka eller noe å fyller opp et par jerrykanner og tar med hjem cheers Kjipt å bli tatt i kontroll, men det er vel heller sjelden det skjer... Pappa har kjørt bil i 30 år nå og har enda ikke blitt stoppa i en slik kontroll. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg