VentoPower Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Får håpe det er det riktige da:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hørt noe mer ? Sitter å leter etter styling selv .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Frakta ble ikke direkte billig. Har kjøpt en på ebay i plastikk nå. Venter spent på den. De jeg kjøpte av har flere fangere av den sorten, så jeg kan gi deg et lite hint om passform etter at jeg har montert hvis du vil. Ble kostende 1600,- med frakt. Fangeren er brukt da, men ingen skader, bortsett fra noen riper i lakken bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 tips til de som bruker ebay til kjøp av deler til vw. Bruk ebay.de og ikke ebay.com Vet det er mulig å søke i tyskland fra .com men for å gjøre det enkelt... :wave Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg