Gå til innhold

Skal mulig kjøpe bil

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=856946

Ja...som sagt går alt etter planen skal jeg å kjøpe denne bilen neste helg.Har sagt til karn at jeg skal ha den,fordi den virket veldig grei.

Dette er gjort med bilen som jeg vet om:

-97mod b230fk ca.140000km

-Ny t16 hybrid turbo fra 850 t-5r

-Justerbart bensin og turbotrykk

-Grenn filter

-BSR trimchip

-3" JT med 1 lyddemper

-Innvendig: Alt svart delskinn fra 940 med strøkne R-Sport trekk

Ellers er det jo 17" eiker sommer og 15" vinter og SPERRE :D :thumb .Han har nylig hatt komp- og trykktest på motor samt byttet olje på motor/gir/bakaksel.Han sa bilen var rustfri og tectylbehandlet under.

Så jeg lurer på hva jeg burde være oppmerksom på?Og om noen kanskje vet noen om bilen?

Takker for svar :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...fant liksom aldri 240.enten er di for dyr med god motor men dårli drivverk..ellers er det bare søppel hele bilen...eneste jeg ikke likte med den er jo fargen da.liker ikke hvit bil.men går jo ann å lakkere senere.resten virker jo bra.pent med add-on styling.er ikke overdrevet og passer bilen veldig pent

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grei ut den der, bra motor....

Men utifra utseendet så kan det jo hende den har blitt hardt kjørt......

Med en gang du får en rustflekk på hvit bil, ser det meeeget stygt ut.

Ha heller litt is i magan og kjøp dæg skikkelig 240!

Bare å vente og se..... jeg ventet i over et år, og var heldig og kom over et meeget bra eksemplar.

skal ikke poffs her på forumet selge børsa si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 740 er bedre og kjøre enn en 240 sett at de har samme understell etc. Men man har jo flere muligheter med 240. Får mere gromme ting til 240. 240 kan bli helt værst :D

240ien har bedre kjøreegenskaper....!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, 240 er myyyyye bedre

740en er jo en bil med mye bedre kjøreegenskaper orginalt. Den er mer behaglig og kjøre og tar ugjevn vei bedre. Bilen er en del breiere og det hjelper fælt på. Dessuten er det mye bedre seter i den.

Som hva da?

Kjørekomforten i en 740 er ihvertfall bedre spør du meg, men jeg skal ikke starte noen flamewar.

Du får jo mye mer gromme ting til en 240. Noe av grunnen til dette er jo fordi 240 og 242 mye blir brukt i bil cross og rally. Det er veldig lite 740 i bilcross og rally, ergo mindre spesiallaga deler til det. Som for eksempel glassfiber dører, Pleksiglass vinduer, Bur etc. Det mener nå jeg værtfall, jeg syns det er mye bedre utvalg av gromting til 240 enn 740.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider