Gå til innhold

Hjelp til å finne forsterker til dynabel sub.

Ranger emnet

MaDDoG

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 stk av denne 10" dy94. Jeg trenger en ny forsterker til de. ikke mer enn 5000kr. Jeg hører mest på rock så er mest ute etter punch bass og god lyd enn db.

Takk for alle forslag på forhånd

mvh

Vegard

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det Har vært dårlig lodding en gang, så tar det ikke lang tid å stille inn loddemaskinen så senere produkter blir bra. på sånne fabrikker skjekker de regelmessig tilfeldige kort (noe steder skjekker de alle kortene også, men som regel da ser de bare veldig fort over) for sånne feil for å se om noe må gjøres/stilles inn.

så om det så en gang Har vært et problem med det, så er det neppe det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle gode forslag og tilbud, jeg gikk for dynabel b4501. Håper jeg blir fornøyd med den. Skal prøve å komme med noe bilder å kommentarer når jeg får tingene. I går kom pioneer deh-p70bt fra bilradiospesialisten, lever opp til alle forventninger for øyeblikket hellothere

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med loddingene på Helixen må i allefall stamme fra år tilbake .

Før denne serien kom, og før Ice ble Norsk importør .

Helix som det står fram nå er meget gode produkter til prisen, Dark blue har overbevist enormt og er en ny serie .

Som nevnt er det solgt mengder av denne serien og ikke noe krøll har jeg opplevd .

Har testet selv har i flere biler der vi virkelig har testet og gitt dem hardkjør .

Lest også testene på disse produktene .

Anbefaler dem på det varmeste, ta kontakt for et tilbud da vel :)

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo tilføye, for de som ikke vet det, at Dynabel er et norskt merke så du slipper unna med en haug av importavgifter å slik...i tillegg er Dynabel et SERIØST merke! møtt og prata med de som jobber der. for det andre har en fyr ved navn Tommy Andersen vunnet 2 år på rad med bla. dynabelprodukter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider