HolkestadRacing Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 jeg lurte på kor mye man kan shimse opp besintrykke uten det blir fjusking og styr å stell på en golf gti 8v k-jetronic innsprøytning!!?? Noen som har gjort det før? blei det nokke futt i bilen etter på? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 ingen som har gjort dette før?? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Dei vil ikke risikere å bli knekt av deg;) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Veit ikke om det er det samme på 8v som på 16v. Men i følge Bentley så legger man på shims på "pressure relief valve" (hva nå det heter på Norsk :rolleyes: ) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 ok jeg trodde man måtte gjør det på bensin pumpa,men da må jeg ut å sjekke på golfen i morra! vet du om man får nokke effekt? må stille opp luft også da... Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Har ikke gjort det selv og veit ikke om det blir noe effekt. Men det sto i Bentley at hvis man hadde lavt bensintrykk så skulle man sjekke om det var tett bensinfilter også videre, hvis det ikke var noe sånnt som var gærent så kunne man justere trykket med shims. 0.50mm tykk shim tilsvarer 0.30Bar (4psi) Håper det hjelper ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 foresten kan det skje nokke me motoren?? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by HolkestadRacing foresten kan det skje nokke me motoren?? At den får for mye bensin? Vil den da kveles? Også vil noe bensin gå inn i motoren og etterhvert har du vannet ut oljen med bensin? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 e skal no stille den san den ikke får for mye, å så skal e stille opp luft:D Mk2-16v: er det der den svarte pilen fører man skal legge på mer shims? hvor mange bør jeg legge på? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by HolkestadRacing e skal no stille den san den ikke får for mye, å så skal e stille opp luft:D Mk2-16v: er det der den svarte pilen fører man skal legge på mer shims? hvor mange bør jeg legge på? Det er der hvor den svarte pilen er man skal legge på shims. Jeg har aldri gjort dette selv så jeg veit ikke hvor mye man bør legge på. Han som eide bilen min før sa at bensintrykket var skrudd opp litt men jeg kan ikke si jeg har merket noe til det. Hvordan stiller man hvor mye luft motoren skal få? Trodde KR motoren fikset lufta selv jeg ... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 har du ett bilde av heile luftmasse måler boksa ,så kan jeg vise deg. i følge det jeg har hørt skulle det vis gånn Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 bygger du om til 90' innsprut kan du vel skru litt igjen på returventilen på bensinen for å øke trykket på dysene.. ikke at jeg skal si noe mer om akkurat det :-) ble bare forespeilet det som den enkleste måten å skremme opp en 90mod gti på.. litt hvertfall =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg