68charger Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Har nettopp registrert meg. Tenkte jeg skulle prøve et innlegg får å se om det er noen respons. Er det flere der ute med Amcar interesse, har selv en 68 charger. Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Den der var pen!!! Klart det er flere amcar fans her! Fortell litt om doningen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Oj, oj oj..... den var inte att leka med! Vilken bil! Är den nyrenoverad eller har du aldrig använt bilen? Härligt att se så fint bevarade bilar! Tack för bilden! Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Hvordan en bruker 8000,- i dekk bare for et bilde!!!! Fin bil den dodgen forresten Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Godt å høre at det er flere her. Bilen er en 68 Dodge Charger, importert fra statene i 99. Den har en lettere oppskremt 383 under panseret med ca 3000 miles etter full overhaling. Akkurat nå driver jeg å renoverer interiøret. Setene er sendt til omtrekking og har et nytt teppe som skal inn så snart jeg får lakkert dørken. Det eneste som mangler innvendig er listverket rundt bakruta(det gamle er sprukket) og en ny dashpad. Her er noen bilder av bilen slik den står nå, håper å være ferdig i løpet av April. Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Her er grunningen ferdig Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Ett til Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Litt av en doning der Viking :eek: Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Hallois folks. Ja godt å se at vi er flere her. Her er mitt bidrag av bilder. Min '70 Chevelle. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Hei detta var ei ny bra side her er leketøyet mitt :)) Ja den er amerikansk ;)) Heftig heisa den Dodgen med rykaren men Charger er hel heftig bil det og. Hei Ratata er du her og :) Mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Godt å se ett nytt forum som forhåpentligvis blir langt bedre enn SOL og VG's!!! Snart er det VÅR og her kommer mitt bidrag, min '96 Impala SS: Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 Den impalaen var jo helt utrolig!!! Hvilken motor er det iden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 En bild av en äkta pace car....... Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 En bättre helbild.... Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 noen her som har noe erfaring med lowrider'e noen som vet hvordan man bygger det? tegninger etc etc.`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg