68charger Skrevet Mars 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Har det samme oppsettet som deg. Når du legger inn et bildet i "attach file" så vil dette bildet bli lastet opp på serveren hvor dette forumet ligger. Hvis dette bildet er av litt størrelse og du sitter med en treg forbindelse må du sørge for at du opprettholder forbindelsen til bildet er lastet opp. Kanskje opptil 4-5 minutter. Hvis ikke dette er årsaken så vet jeg ikke, du kan jo prøve med et lite bilde først for å se om det fungerer. Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Hvordan ser du at bilde blir lastet ned på denne siden. Et eller annet er galt her hos meg. Terje Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Gratulerer der kom bildet . Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Hvor i landet er det du hører til, jeg selv kommer fra Drammen og er President i den lokale klubben. Vi har akkurat flyttet inn i nye lokaler og tror og håper at vi har fått en ny gnist i klubben. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68charger Skrevet Mars 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Jeg holder til i Trondheim, godt Amcarmiljø her oppe ihvertfall når værgudene tillater det ;) Hatt bilen i litt over ett år nå og er ganske fersk i miløet. Har alltid drømt om en ekte big-blokk Amcar og spesielt Charger. Sambo, 2 unger og alt for mye å gjøre på jobb gjør at det går sent. Du får ha lykke til med kommende sesong iallefall. :D :D Siter 91 Opel Omega 3000 24V 68 Dodge Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2002 Ratata: Var du å kjøre på Rudskogen meg flåtan rett før det ble vinter dekk sesong?? Bare lurte første gang jeg har sett en så stor bil på banen :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Stemmer det Ratata var der og det var jeg og desverre uten bil da den alerede var skrudd ned for vinterens ombygginger. Ratata jobber med og forbedre bilen blaa mere bremser++ :cool: Mer info om leketøya her: http://home.no/drive4fun Her finner du bilene våre og endel kompisser kommer etter hvert. Bilen til Ost finnes der også. Så vi kommer begge på banetreff til sommern:eek: Ses sikkert der mvh Erik Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Stemmer det RS2, det var meg du så i november på Rudskogen. Eneste hanen i hønseflokken. LOL Det var min første gang på bane, og det var morro!! Uoffesiell rundetid er ca 1:20. Og det nesten uten bremser, for de gikk varme. Så nå blir det oppgradering av bremser og clutch! og overhaling av girkassa og bakaksel før sessongen tar til igjen. Så doningen min blir å se på både Rudskogen og Våler til sommeren, sammen med Era's. Så nå får vi se om de dyre dekka holder denna sessongen oxo. ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Originally posted by 68charger Jeg holder til i Trondheim, godt Amcarmiljø her oppe ihvertfall når værgudene tillater det ;) Hatt bilen i litt over ett år nå og er ganske fersk i miløet. Har alltid drømt om en ekte big-blokk Amcar og spesielt Charger. Sambo, 2 unger og alt for mye å gjøre på jobb gjør at det går sent. Du får ha lykke til med kommende sesong iallefall. :D :D Har også sambo og tvillinger på 4,5 år synees selvfølgelig at Camaro er den beste bilen, mor er vel mer eller mindre leie hele bilen eller er det bare intressen min, hu er lei av :D knock . Ellers så har jeg altid hatt sansen fro Charger , Challanger, de er både stor og barsk, altså ekte amerikaner. Du får ha lykke til selv. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 Her var det mange feite biler, ja! ;) Får legge ut et bilde av min 63 Air. Et STORT bilde sånn at alle ser det..! Hehe Noen som har en 350 eller noe til salgs? Hvis ja, send meg en mail på hansi@a-po.st Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 Flere fra Tønsberg gitt. Velkommen Air63, eller skal vi si Hansi (?). :usa: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Hehe.. Hansi er godkjent, Ratata! Blir det noe greie på gearkassa di? Blir bilen å se på veien snart, lr?? Håper da det. Snart er det eu-kontroll på bilen min, og så er det skilter på`n! Det skal bli bra. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Kassa ligger spredt utover i garasjen. Skal demontere siste rest i morra, så vi kan få bestilt deler fra USA. OPS...! Må på EU-ting j oxo. Skulle vært gjort i November. LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Ha, ha! Da er det vel snart på tide, ja!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 OBS! Dit skal jeg også i Juni :eek: Kanksje på tide og begynne og skru sammen her da ikke bare fra hverandre ;) Bakstillinga er nede for overyn og nya lager samt letter modifikasjoner :D Ost får se ekstra godt i speilet i år for detta tror jeg bilr bra :cool: PK skal hjelpe meg med endel i påska burde få bestilt til det vel Ratata vi kan jo se om vi får tatt en tur til han til helga. Mye småting som gjenstår for min del men det nærmer seg stadig mere ferdig. Mai blir hektisk i år så det er bare og stå på. R skal du bort i påska? Snakkas da Hansi og Ratata mvh Erik Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg