Gå til innhold

Nytt medlem

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi får se om d blir no bra vär der borte först da? :D

Dessuten er d jo ikke så mange av oss me sånne biler, da. Så jeg syns nok.:D :D :D

Men vi har en stund til sommeren ennå.

Mulig fader`n og jeg tar hver sin T/A og tar en tur.

Sier fra om d blir no:cool:

Jasså,Uffe, du hänger me fortfarande.

Trodde du redan hade sett min bil på klubbsidorna. Skickade faktist inn bil ock data till Bosse för en stund senn, men d har inte kommit me änn.

Vi hörs på "hemmafronten":)

Bandit`77.Kjörer så d ryker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

CamaroCab:

Jeg kan ikke finne den 305`en på billisten:(

Sikker på at det var der du så den?

Jepp men det var nok for en 14 dager siden hvis du finner et gammelt blad ca. 3 uker eller så kansje da eller du kan ringe til bilisten og de finner annonsen for deg. Men hvis du skal tenke på å sette inn en slik motor og det ikke haster så kommer det helt sikkert flere utover sommerren, du trenger tid på å sette inn en slik motor, kansje det er best å tenke på girkassen først den er viktig. kIKK PÅ DENNE SIDEN OG TENK NØYE.

http://www.bowtieoverdrives.com/index2.htm

HaDDE FØRSTE TUREN UTEN TAK I GÅR, DEILIG.

:D

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en titt på den siden. Takker ;)

Nei, det haster ikke.. Jeg får ikke kjørt den før i Oktober uansett :( , men jeg er litt sugen på å bytte både motor og kasse snart. Vi får vel se.

Du har vel ikke den nyeste billisten oxo? Jeg så på websiden dems at det står en 63 impala delebil til salg der. står bare ******* på nummeret.. Gidder ikke kjøpe bladet..bonde

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olds

Fant forumet i dag og det ser ut til at det er en del amcar folk her inne :D Legger ved et lite bilde av lokmotivet :dude:

velkommen til forumet... spred ordet til alle dine bil intriserte venner, så blir det bare bedre og bedre! :D

forresten, hvordan fikk du vite om forumet?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 1984 modell som jeg holder på å montere en 200 sx motor med bla.større intercooler,jeg har flyttet radiatoren ca.15cm inn i motor rommet og montert el.kjølevifter,kuttet ut servoen og katalysatoren så jeg håper på å få lurt ca 200 hk uten chip trim og øking av trykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider