Gå til innhold

Nytt medlem

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by olds

Fant forumet i dag og det ser ut til at det er en del amcar folk her inne :D Legger ved et lite bilde av lokmotivet :dude:

Hey det var ikke en spesielt vanelig Olds det der.

Artig at det er flere med litt uvanelig bil her :)

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Air 63

CamaroCab: Var du på Swap Meet i tønsberg i dag (Søndag)?

Ganske sikker på at det var bilen din jeg så der..

Jada det var meg det, synes foresten at det swap meetet var det dårligste jeg har sett på lenge. Hvis du ikke har Granada da, det var jo nesten ikke deler i det hele tatt, enig???

Bestilte nye dekk til bilen idag, nå får bilen 265/50-15 foran og 275/50-15 bak, det blir spennede både å se og prøve bilen med så breie dekk foran, tøff tror jeg ihvertfall at den blir.

Terje:D

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det var ikke mye å skryte av.. Noen tøffe biler som sto til utstilling, men de tøffeste sto jo på parkeringa...

Høres kult ut med de nye dekka!! 265 forran er kult! :cool:

Så en gang en Custom Cruiser med 295 forran. Tøøøft!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Helt enig. Det var ikke mye å skryte av.. Noen tøffe biler som sto til utstilling, men de tøffeste sto jo på parkeringa...

Høres kult ut med de nye dekka!! 265 forran er kult! :cool:

Så en gang en Custom Cruiser med 295 forran. Tøøøft!

Fikk på hjula igår, det blei fint, har altid synes bilen min har manglet det litt tunge utseende forante, men nå fikk den det, skal ta et bilede å legge inn om noen dager, har du finni motor til bilen din?? og hva med 700 kasse har du lest den siden jeg ga deg link til??

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke funnet noen motor enda. Men jeg hørte med en som går i klassen min. Faren hans har visst mange 8`ere liggende. Han kjører 500 SEC, mens kona kjører 78` Trans Am.. De hadde noen kasser oxo. Det blir vel til at jeg kjøper en 350 motor og 350 aut eller noe.

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider