Gå til innhold

Ny på forum, "showoff" av bilen min.

Ranger emnet

PenguiN-

Anbefalte innlegg

1996 Audi A4 1.8 Turbo.

164 000 km

Import i 2002

Violet farge

Info:

El vinduer, 2xAirbag, Servo, ABS, Bose soundsystem, Skinn seter (sport),Aircondition digitialt.Carbon interiør, Justerbart senkesett (K/W) står på 50/50 nå. El vinduer bake, Kjørekomputer, Cruise controll, S-ratt i skinn, Rieger RS 4 styling, M3 speil, Sorte baklys, Øyelokk, Rs 4 grill, 18" med 225x40x18 dekk. Sorte sideblinkers, ny lakk i tyskland 2000. CD veksler(6) bak.Emblem-løs bak.Chippet i tyskland.Turbo XS RFL dump.Komplett service hefte.Demo bil for Durrbeck Turbo Performance i 1996.

Planer:

STOR ic forann. Samco slanger i hele motorommet, Stabstag i samme farge som samco slangene. Stålrør i stedet for den plast belegen til luft filteret.Nye 18", Bakrute senker, nytt utblås bak. Sorte hovedlykter med angel eyes.Større bremser (320mm?) forann just for show. trekke carbonlistene f/b i chrome folie

intr.jpg

audi002.JPG

audi003.JPG

audi004.JPG

audi005.JPG

audi006.JPG

Thats it, hva synes folket om specs, planer og bilder? noe mere DERE kunne tenkt dere å gjort / sett på denne bilen?

Tar gjerne i mot kritikk :hug:

Blir sikkert svært aktiv her inne som på de fleste andre forum, til de som allerede kjenner meg hellothere ps, MEGET bra forum!

(postet denne tråden i audien-delen også, men kanskje mer respons her?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen spessiell audi fan, men syntes den bilen var rimelig pen.

Hold den stilen du har kjørt, clean & nice, og ikke sett på noe mer dilldall :)

Ser igrunn ingen ting som jeg umiddelbart ville endra på bilen, kanskje sett om jeg hadde funnet noen andre felger, men that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår