Gå til innhold

Hvor mye benzin og gummi går med til fire timer moro på Rudskogen?

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

Spørsmål #1: Skal Team Driftfun eller andre ha med seg dekkomlegger?

Jepp.. Fint om dere får orden på sakene slik at jeg (og andre) slipper å ha med snørrogførti dekk på felg.

 

Spørsmål #2: Hvor mange par dekk bør jeg ta med meg? Kjører ikke noe turbo-skit med mange hundre hester og ditto hvitrøyk, men har skjønt på flere at ett par dekk ikke holder altfor mange rundene.. ?!

 

Spørsmål #3: Benzin. Hvor mye bruker DU på en time på rudskogen? Da tenker jeg på riktig aktiv kjøring en time i strekk. Fylle full tank før jeg svinger opp ja, men hvor lenge holder den?

 

På forhånd takk!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål #1: Skal Team Driftfun eller andre ha med seg dekkomlegger?

Jepp.. Fint om dere får orden på sakene slik at jeg (og andre) slipper å ha med snørrogførti dekk på felg.

 

Spørsmål #2: Hvor mange par dekk bør jeg ta med meg? Kjører ikke noe turbo-skit med mange hundre hester og ditto hvitrøyk, men har skjønt på flere at ett par dekk ikke holder altfor mange rundene.. ?!

 

Spørsmål #3: Benzin. Hvor mye bruker DU på en time på rudskogen? Da tenker jeg på riktig aktiv kjøring en time i strekk. Fylle full tank før jeg svinger opp ja, men hvor lenge holder den?

 

På forhånd takk!

 

Heisann...

 

1: Du får nesten bare spørre Tor Morten om det tror jeg... han ser nok tråden.

 

2: jeg bruker faktisk ikke mye dekk, men så er jo ikke jeg akkurat drift kongen heller da. Går vel ca bare 4 dekk...

 

3: Bensin ja, 40-50 liter passer bra...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine svar. Over til dekk og slekk. ;)

Jeg har et opplag med ymse 14 og 15" lavprofil og ikke fullt så lavprofil. Har et sett ca 6(?)x14" som jeg skor med noe 60-70 profil. Også tar jeg med et par 8x15" hvis de ikke subber i buene. Skal ut og teste nå. De får typisk 195/50R15 +/- 10mm.

 

Det er vel "bortkastet" å ta med noe høyprofil 13"(?). Null kontroll og bare sleng tenker jeg.

Likedan er det vel dumt å hive på mer enn 205/xxR15 på så motorsvak bil. Har sperre, men ikke mer enn 140-150hk å rutte med. Vettafaen hva bilen veier jeg. 1000-1200kilo? *grueseg med litt skrekkblandet fryd* :bump

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår