Gå til innhold

Hvor mye benzin og gummi går med til fire timer moro på Rudskogen?

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

fra 17 til 21 i går, brukte jeg 10 dekk og 45 liter bensin. Måtte dra å fylle på slutten av dagen. Hadde jeg stressa og bytta dekk fortere og kjørt mere hadde jeg sikkert klart å bruke flere dekk.

 

bilen min veier 1500kg og hadde ca 350hk i går tipper jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som drifter og bruker opp et dusin dekk i minuttet, hvor får dere dekkene fra?

Har dere kvantumsrabatt, eller noe? Hva betaler dere pr dekk?

 

Utrolig hva du kan få tak i av gamle spinnehjul om du kjenner en som jobber på et dekkverksted ;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg hadde uansett ikke helt full tank når jeg begynte å kjøre. Var vel såvidt over 3/4 full tenker jeg. Men jeg har jo ikke tulla så mye med motoren, så den går vel temmelig rikt når den får juling. Når det gjelder forbruk av dekk er det egentlig bare en begrensende faktor for min del.

 

Jeg deler jo henger med Volcom, så det spørs hvor mye det blir igjen til meg når han først setter igang... :hammer

 

Har du mye hester sliter du mye dekk. Det er vel en grei tommelfingerregel. Jeg kjørte to pass â tre-fire runder med et sett 16". Så lånte jeg ut bilen til FSR som kjørte hvertfall 3-5 runder på samme sett med dekk. Han pleier ikke å holde igjen for å si det sånn.. Og enda kunne jeg ha kjørt hjem på dekkene! (Slicks er vel greit?)

 

Forøvrig ble det satt ny uofisiell rekord i går. Kenneth Moen greide å slite ut et sett med dekk på en halv runde.... Slå den!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår