Gå til innhold

Cius Kit on 106 Pug ( laget for en på digimods )

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

this is the kit i have made for Paul , after 6 months time :oops: i have used to much time on this , but this was not the first version first i used Pauls real car but then i took MY own picture of this " THIS IS MY PICTURE " so i haev FULL COPYRIGHTs on it so if any one is intrested just PM me ,

I will have a REAR view soon ready , its not UBER realistic but its my style ;)

Its all my custom designed kit its all airbrushed " EXCEPT " RIMS , LIGHTS ,and INTERCOOLER , " i have also aded some small vents at the front that are partly brushed ,

I know it has loads of errors , but i need to move on ,, hope u will like the kit ,I am thinkin of sendin it to a company here in Denmark =) cheers for lookin

Original " Image has been taken by ME dont Use without permission

106orig.jpg

And my Version with ym CIUS KIT (je cuis hehe i know :lol: )

106-CiuS-Kitcopyright.jpg

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omfg Liker denne mer en alle andre modder fra deg !!!!! Allt er brusha (ikke felgene) og refleksjoner og allt er real. Så ikke först att dette er en photoshop bil !!! HOF synes jeg...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:omfg Liker denne mer en alle andre modder fra deg !!!!! Allt er brusha (ikke felgene) og refleksjoner og allt er real. Så ikke först att dette er en photoshop bil !!! HOF synes jeg...

Trenger ikke og skrike HOF på alle bra poster.. alacocaina

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes var litt "feil" var at frontfangern ikke fortsetter å bue foran framdekket. Litt for rett etter min mening. Men det gir bil'n enda litt mer geometrisk utseende. Er vel smak og beghag men god damn its sweet as h3ll:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider