Kid-A Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Abbonnentene har begynt å få bladet nå. I løssalg fra 5.september. Konstruktiv kritikk er velkomment :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Nam nam! Gleder meg allerede! cheers Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Fikk bladet i går. Tresko-Hasse slår til igjen! Litt konstruktiv kritikk: Fint om dere kan skrive flere dybdeintervjuer med trimmere, etc. Ikke bare det som er "utenpå". Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Håper ikke alle sidene løsner fra bladet denne gangen... :hammer Men jeg skal nok kjøpe det jeg også. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 var mye bra stoff der da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Gleder meg som en unge til det kommer ut i butikkene. Har ikke fått bestilt abonnent enda så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 stod det noe om treffet i molde? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 ja, 4 sider var det vel. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 synes Gatebil er et knallbra blad, har sluttet å kjøpe Bilsport etter at jeg tegnet abonnement på Gatebil, for gatebil er LANGT bedre, synes jeg i hvertfall =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Det er mange år siden jeg kjøpte bilsport. Det bladet er så dårlig at jeg hiver heller pengene ut vinduet(untatt Arlid sine reportasjer som alltid var bra). :). Kanskje jeg skal gi gatebil en sjans Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Tusla igjennom bladet hos lowrider_a8, å må si jeg ble imponert :) Fett blad! Men det er jo så mye damer i bladet, at en må jo gjemme det unna når svigers kommer på besøk :D Mere biler, mindre babes ;) Damer finner en en hyllle lengre opp ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 (untatt Arlid sine reportasjer som alltid var bra) :thanks Har åsså fått rivd i filler skrivesperra i det nye bladet :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Hvor i landet er bildene tatt i artikkelen om de to Civicene? Jeg likte speilbygningen i bakgrunnen. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hør med henrik@gatebil.no Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 MrHenrik er visst på forumet, så han kan vel svare her? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg