Kid-A Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Gatebil Magazine har hatt den løssalgsprisen det skal ha ifra nr1: kr 49,- Dette er ikke en tilbudspris, men den vanlige prisen! Ingen prisendring er planlagt nå. Skal ta opp din interesse med redaksjonen RCS :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hvis dette bladet vil ligge på rundt 50-lappen må jeg si det er mye for pengene :-).... Har trodd at prisen ville stige en del så dette var jo godt nytt :thumb RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Får dere ordnet slik at ikke sidene detter ut av bladet? får ikke kost seg med dette mer enn 1-2 ganger før hele baderomsgulvet er fult av løse sider.....(ja leser det på dass flushit ) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Sitter sidene i nr2 like dårlig som i nr1? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Regner med dere selger bladet på gatebiltreffet til helga? får ikke tak i det noe sted jeg alacocaina Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Spør betjeninga i kiosken om de har flere på bakrommet! (kan være tomt i hylla) Bladet selges også på de fleste dagligvarebutikker, erfaringsmessig havner de langt bak i hyllene der - før Kid'n kommer innom og ordner opp :cool: Så stikk en tur på Rimi og grav litt i hylla ;) Eller kjøp det på treffet :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Får dere ordnet slik at ikke sidene detter ut av bladet? får ikke kost seg med dette mer enn 1-2 ganger før hele baderomsgulvet er fult av løse sider.....(ja leser det på dass flushit ) Mine blader har holdt seg bra, må være dassen din som er så fuktig at limen løsner.. :hello: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Var litt kjipt at fra treffet i molde, så har dere satt inn feil bilde der det står at en mercedes burner opp dekk til en halv månedslønn :( Ellers er bladet helmax! Og et stort høydepunkt når det kommer i butikken :) Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Utenom den beklagelige idiotfeilen med Mærsjen i bildeteksten, hva var kjipt med Molde-reportasjen? (Konstruktiv kritikk er bra læring) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 En ting jeg kunne tenkt meg i bladet Gatebil: Et stykke eller to som går i dybden av tekniske ting som de fleste prosjektbiler må innom på turen til å bli "verstinger".. Lakkering, sveising/plastsveising, hjulstillinger og mods av dette, turbo system, gearkasser/clutcher, forbrenningsrom , porting osv osv.. Tenker da på virkelig i dybden, helst skrevet av noen som driver med dette.. Ett slik stykke pr magasin, ville slukt min tech-nerd hjerne for en liten stund, samtidig som at den ikke ville plaget de som synes turbo er for å få "påp-åff" lyd.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Utenom den beklagelige idiotfeilen med Mærsjen i bildeteksten, hva var kjipt med Molde-reportasjen?(Konstruktiv kritikk er bra læring) Synes det var en jævlig bra reportasje i fra Molde. Mye bra bilder. Håper dere i gatebil tar turen igjen så stiller kanskje folk opp til 3* full pott med burning. Folk er jo helt spinnvill på burning her i byen. Og med litt mere informering om det som skjer på kvelden "(som ikke gatebil arrangerer)" så kommer det mye mere folk som stiller opp. Var veldig mange som ikke viste om dette om som var villig til å stille opp med røyk. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 En ting jeg kunne tenkt meg i bladet Gatebil: Et stykke eller to som går i dybden av tekniske ting som de fleste prosjektbiler må innom på turen til å bli "verstinger".. Lakkering, sveising/plastsveising, hjulstillinger og mods av dette, turbo system, gearkasser/clutcher, forbrenningsrom , porting osv osv.. Tenker da på virkelig i dybden, helst skrevet av noen som driver med dette.. Ett slik stykke pr magasin, ville slukt min tech-nerd hjerne for en liten stund, samtidig som at den ikke ville plaget de som synes turbo er for å få "påp-åff" lyd.. Jeg er enig med deg at litt mer teknisk innhold hadde vært interesangt. Gjerne egne "how to`s" som tok for seg for eks prinsippene bak en turbomotor osv... Sitter vel med en følelse at disse bladene sikter mer mot de yngre en oss som kansje har vært i "bransjen" noe lenger? MAX power stikker seg spesielt ut i den sammenheng... Håper Gatebil lærer litt der og skiller seg litt mer ut. Når det er sagt så kan jeg fortelle en ting som irriterer meg litt... På en del av bildene har de tilføyd en masse "bling bling" og "skygger\lys" som ikke hører til på bildet. Hvis dere ser på fronten til anders vaa supra ser det ut som om han har fått mer dekor en han egentlig har... Vet ikke hvorfor dette blir gjort, men det kan nok du Kid-A fortelle...? Også "stjernene" som blinger opp bildene blir vel litt mye etter min mening? Blir liksom litt for "pimp my ride" opplegg :-) Ellers er bladet bra... Jeg leser det også ofte på do og opplever ikke at sidene detter ut.. Kansje jeg har en annen "atmosfære" på min do? RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det skjedde en misforståelse mellom redaksjonen og trykkeriet om bildet av Supraen på forsida, som gjør at det ser ut som den har mer dekor... Vi strammer opp trykkeriet! Ekstra reflekser på enkelte av bildene gjøres for å skape mer liv i bildene. How to-artikler er på gang... Vi sikter mot et bredt og stort antall lesere, ikke bare de som har vært i "bransjen" lenge. Alle nye blader trenger litt tid på å finne sin form, det prøves, feiles og evalueres, konsept og rutiner utvikles hele tida, nye idéer og nye medarbeidere prøves. Og vi følger med på tilbakemeldingene fra leserne... Og salget er over all forventning! :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det skjedde en misforståelse mellom redaksjonen og trykkeriet om bildet av Supraen på forsida, som gjør at det ser ut som den har mer dekor... Vi strammer opp trykkeriet! Ekstra reflekser på enkelte av bildene gjøres for å skape mer liv i bildene. How to-artikler er på gang... Vi sikter mot et bredt og stort antall lesere, ikke bare de som har vært i "bransjen" lenge. Og salget er over all forventning! :) For all del :driving At bladet har litt for alle er meget bra. Jeg finner vel ikke noe i bladet direkte uinteresangt. Så lenge det dreier seg om bil er det meste interesangt. At salget er over all forventning vil jeg tro... Gatebil interessen er meget stor i norge nå etter at Gatebil.no startet sine treff... Ikke det at den ikke var det før, men nå er den veldig voksende... Kansje fordi man nå har en plass å få vist sine "kreasjoner"? Holder selv på med en Grombil som jeg håper å dra med til Gatebil treffene... Skal se om jeg kan tukte de andre pick upene som kjører på bane... SR-10 og Lightning :-) Var en på lørdag som drifta godt med en lightning... Tøfft å se på... Min blir enda tøffere å se og høre på :-) RCS Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Kanskje nok reklame for det bladet snart? ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg