Hassa Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hmm..hvorfor har ikke jeg fått bladet enda da? Skrev abonnement på det på forrige rudskogen treff. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har fått din pm sjekker det... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Likte dette bedre enn nr1, men syns liksom fortsatt det blir for useriøst! Og igjen,veldig rotete layout, slitsomt og lese.. Men kjøper uansett! bra plakater!! fortsett med det! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 nr2 ute? Da må jeg nok dra meg bort til butikken ja... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Det virker nesten som et allment ønske om mer biler og mindre damer. Hvorfor svarer aldri redaksjonen på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ut ifra responsen vi får direkte inn til redaksjonen er det mange som liker damene :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Bra dere har startet med platkater..:) La oss få spare på de få damene som er i disse bladene da.... :pimp hehe Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 :thanks Har åsså fått rivd i filler skrivesperra i det nye bladet :) :partyon endelig fikk man artikkel skrevet av Arild igjen.. HERLIG.. håper på flere reportasjer skrevet av denne mannen..hehe, var jo høydepunktet det i bilsport. de gangene Arild hadde skrevet en artikkel.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 See artikkelen var veldig bra, likte den røde cleane Octaviaen veldig godt Skulle godt ha sett litt mer dybde i spec på bilene da. Blir det mye superstage kjøring fremover? Husker Runars bil bet godt i fra seg på Drive sin superstage samme sted. Hadde vært kuult å prøvd seg litt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ut ifra responsen vi får direkte inn til redaksjonen er det mange som liker damene :) vi liker damer.....di som klager vil di heller ha guttebilder;)? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hva med mer biler, og like mye damer? Da får man jo i pose og i sekk. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Bladet er kjempebra! Noe jeg syntes er litt useriøst men som ikke gjør meg noe da, sånn sider om harry ting man får kjøpt osv... Damene er meget bra, men er ikke nødvendig for meg å ha noe mer av dem i hvert fall, hadde klart meg med litt mindre å... Artig og bra reportasje om Peder'n Kid-A! Jeg fikk bladet i går kveld, bladde igjennom det på senga, leste litt og titta litt, og fant en del skrivefeil! :nono: Men 240'n Pedern hadde minner meg mye om Be-4-u 240'n? Den goe gamle sølvgrå, er vel den som er i reportasjen på tv2 nyhetene i oktober 2002? Hakke noen bilder av den a Arild? Den er jo helt rå :D Mye bra bilder i bladet og reportasjene er bra, liker intervjuene med eierne, artig å lese om planene deres osv. Og et spørsmål, er alt som står i ryktebørsen sant? (ja jeg vet at en del bare er tøys) Men det om biler er vel for det meste sant eller hvordan er det? Og er jo ikke bare Gatebil som har sett bilder av den nye motoren til Helge Vik, de ligger jo på PPF... :) Knallbra blad og herlige plakater :D Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Men 240'n Pedern hadde minner meg mye om Be-4-u 240'n? Den goe gamle sølvgrå, er vel den som er i reportasjen på tv2 nyhetene i oktober 2002? Hakke noen bilder av den a Arild? Den er jo helt rå :D er alt som står i ryktebørsen sant? (ja jeg vet at en del bare er tøys) Men det om biler er vel for det meste sant eller hvordan er det? Samme bilen, ja.. Kid'n har bilder! Seff er alt i ryktebørsen sant! :) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RCS Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ja da var utgave nr.2 i havn... Plakatene var konge... Bortsett fra tuppa oppå taket til supran a han Vaa... Fin dame på feil plass til riktig tid :-). Driver selv en webside med grombiler og babes og mener disse to hører sammen... Men kansje ikke i samme repportasje? Kan ta fokusen litt bort fra det som er hovedinnholdet Gatebiler...? Men egne sider med babes er bra!! Gjerne flere "på tur" repportasjer fra div treff også utenlands... Skriver gjerne en repportasje og to mot en tur til tyskland :-) Kamera er allerede opplada og klart.... Summa sumarum er Gatebil magasinet bra. Sammenliknet med "konkurenten" MAX power holder jeg en knapp på Gatebil bladet... Dette skyldes nok både innhold og at man faktisk har sett folkene, bilene og babesene på treffene... Herlig kombinasjon :-) Siter http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster. Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Takk for all respons :) Be-4-you kjøpte 240'n av Pedern. Jeg begynte å fotografere den for Bilsport det første året be-4-you hadde'n, men av diverse årsaker fikk vi aldri fullført den reportasjen. Volvon var rød da Pedern hadde'n. Det ble litt feil å vise bilder av hele bilen i denne reportasjen, ettersom den var sølvfarget på bildene. Derfor valgte vi et bilde med fokus på den utrolig rå motoren. Syns ikke de øvrige bildene jeg har av denne bilen er så mye å skryte av... Når det gjelder skrivefeil har nr2 blitt mye bedre enn nr1 (det skulle jo ikke så mye til), men vi har fortsatt mye å gå på her - og vi (jeg) jobber med saken! See artikkelen var veldig bra, likte den røde cleane Octaviaen veldig godtSkulle godt ha sett litt mer dybde i spec på bilene da. Blir det mye superstage kjøring fremover? Husker Runars bil bet godt i fra seg på Drive sin superstage samme sted. Hadde vært kuult å prøvd seg litt Special Stage er og blir et fast innslag i bladet. Ikke så lett å få med seg så mye specs på et treff som Wörthersee. Bilene står henslengt i et enormt kaos, og de fleste har ingen infolapper. Et helt utrolig treff!!! Vi har vært, og skal, på flere turer utenlands ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg