stein_ørjan Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 er det noen som kan gje meg tips om trimming av 3.0 24v? kompressor/turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 http://www.enem.se selger kompressor kit til motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 får eg bare 90 hk for 30.000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Motor er dyrt.. 30.000,- er ingenting i trimmingsverden da.. En 3.0 24v er en del dyrere å trimme enn fek en 2.0 Den må ha 6 stempler og råder. En opel (d)ohc 2.0 kan man ta 4 stk fra C20LET.. Større motor= dyrere å trimme. Men skulle jeg trimme 24v hadde det blitt turbo. Utvilsomt. MEN, skal du over rundt 300-400hk blir det dyrt. Inntil dette kan du sikkert bruke original innmat, men over dette bør "alt" byttes. Så om enem tar ut 90hk er jo dette en god del med tanke på at det mekaniske innvendig er urørt. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 takk for tips. må vel sikkert gå i banken ein tur i vinter då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 dei seie jo det der på enem at det er billigaste/holdebare måten å få 90 hester og det trur eg stemme bra og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg