MazdaFriend Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Noen som har navn på lakkeringsverksteder i drammensområdet, som driver med lakkering og ordentlig arbeid ? Er ikke ute etter pris, bare navn på bra steder, med godt rykte.. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hm...veit om mjøndalen bilverksted, ekke sikker på kvaliteten...Vi lakka russebilen der og med hensyn til at vi gjorde krappy grunn arbeid selv og sånt var det ikke så dårlig...du har en bak opel på strømsø siden...Hørt at de skal være veldig bra..masse am car når jeg titter innom også..noe jeg ser på som godt tegn...ellers kommer jeg ikke på no i farta:( den bak opel tror jeg kun er lakkeverksted da...noe som burde bety at de faktisk vet hva de driver med:) Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg