Tobby Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Heisann =) ...har enigammal merce som er utsatt for en go del rust i hjulbuene og ellers enkelte steder rundt på karrosseriet! Fikk beskjed om at sandblåsing var det beste..kan man gjøre dette selv i en garasje å hva trenger man av utstyr? Har en skikkelig kompressor, men må vel ha sand og ei spesiel luftpistol av et salg? Noen som vet hvor man får tak i slikt? Er det eventuelt andre ting jeg kan gjøre for å få vekk rusten?? Sandpapir? Takk for alle svar nyttige svar!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 heisann.... sand og sand blåser får man kjøpt på biltema... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ang sandblåsing. Aldri gjort det før men skal kjøpe meg utstyr i morgen. Trenger jeg noe spess verneutstyr? Briller er jo sikkert bra. Noe mer? Jeg aner ikke hvordan ting kan utarte seg med sandblåsing :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ang sandblåsing. Aldri gjort det før men skal kjøpe meg utstyr i morgen. Trenger jeg noe spess verneutstyr? Briller er jo sikkert bra. Noe mer? Jeg aner ikke hvordan ting kan utarte seg med sandblåsing :) støvmaske, hansker og gjerne noe som dekker til trynet og slikt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg