Gå til innhold

Noen som har blitt lurt i dag?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

ikke enda..

En prøvde å lure meg med at han skulle få en Ford Mustang (lol)

Bøddi som skulle få 4.0 Sierra.

Bare prøver resten av skoleuka.

+ En trønder som har lovet og lure meg.. helpme

Har ikke funnet noen som var lurbar.... enda.. :D :D

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løp inn på joben i dag tili med finlands hette og plastikk AK :) gjett om sjefen var i taket!:...

verste av alt. jeg LATA som at jeg skulle rane dem i nærmere 5 min..... fy faen som gutta snakka fort for seg ,,,

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama lurte meg, MEN jeg leste meldinga 2 sek etter jeg våknet så ikke rart det to litt tid..

fikk melding om at hun hadde fått melding av en venninne som studerer i england og at hun hadde funnet seg en annen jente der nede å trudde hu var lesbisk.. jeg skjønte ikke metern å tenkte.. faen.. den jenta lesbisk.. maaakan..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to som prøvde seg igår gitt... Læreren vår sin var litt for tynn... Prøvde seg med at hvis vi gikk ned på kontoret å skreiv oss på ei liste fikk vi fem fridager i mai (russetiden) :) Var litt mye av det gode det ja...

Andre luring hadde jeg garantert gått på hvis han hadde holdt seg... Satt inne, og bilen min var parkert langs en vei, Finn skulle ut med lastebilen som stod nedenfor meg. Hørte en lang subbe lyd, måtte se ut av vinduet :) men så ikke noe ut av vinduet. Da han kom inn sa han at han hadde kjørt borti meg med planet. :D Men på en annen hånd kunne det godt ha skjedd igår uten at jeg hadde orket å gå ut...

Sleipe jævler hehe :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene, da jeg våknet, så sa moren min "rev i hagen", så jeg så ut av vinduet og ingenting var der.... hun sa aprilsn... og jeg fikk frysninger som det holdt... hvor faen meg dårlig var ikke den... den andre var en jente jeg møtte i hlelgen, som skulle møte meg på fredag, men sa hun ikke kunne møte meg likavel... den skremte meg litt ;)

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Turismo 3:

Kan jeg no for at jeg gikk på spøken som Borabora skreiv melding om. Sa at en utlending som bor i 3. etasjen ovenfor kinoen her vi bor ble kasta ut av vinduet og lå hardt skada på sykehus og sånn....kunne fort skjedd :D :D :D

....dessuten er ikke TS Racing konkurs, Gran Turismo 3...!!

......er ikke så lettlurt jeg serru.......... :rolleyes:

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider