Gå til innhold

Etterlyser 200SX S13 med reg nr DK96xxx

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

Jupp er en kompis av meg sin..

Vet faktisk ikke om han er inne på forumet her, men tar seg sikkert en tur innom nå. noe spesielt du lurte på eller?

:)

Jeg lurte på om han skjønte at vi var norske, og om han skulle svinge av der han gjorde. Han var hvertfall flink til å gi gass...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Kjørte du en nyere bmw?

hehe,, der gikk det jo pent,, kjørteturen begynte fredag morgen kl 10 fra split i kroatia..

Si det,, gps'en sa ihverfall den veien, var på vei til terminalen i hitshals

Ivan.

Stemmer. Kjørte en sølvgrå 3-serie på tollskilter.

Gikk unna en periode ja. Vi lå bak deg en liten time, og iløpet av den tiden hadde vi en gjennomsnittsfart på 188 km/t. Nå skjønner jeg hvorfor du svingte av. Tok fergen fra Puttgarden å kjørte Sverige vi...

Var greit å henge seg på deg. Hadde kjørt bil siden klokken 10 samme morgen, og trengte noen å henge meg på for å holde snittfarten oppe.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var passasjer i 200'en.. Husker jeg la merke til en BMW bak oss som lå der en stund :thumb

Autobahn er jo helt knall! Man lager jo kø om man ligger under 180 lol

Så bare en i bilen vi. Lå bak dere og ventet på flammer ut av eksosen, men det så vi dessverre ikke noe til.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare en i bilen vi. Lå bak dere og ventet på flammer ut av eksosen, men det så vi dessverre ikke noe til.

Hehe... Det var to den.. Garantert :)

Jeg var tidvis sjåfør oppover og... Hendte jo at en av oss tok en time på øyet da, og da kan det jo hende at setet lå i vertikalen på passasjersiden :D

Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline"

Lenke til kommentar
Del på andre sider