Överladdaren Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Møtte en norsk 200SX S13 på autobahn ved Hamburg forrige helg. Den var mørk med japsepotte og hadde såvidt jeg kunne se reg nr DK96xxx. Er eieren av denne bilen her på forumet, eller er det evt noen her som kjenner han? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Du kommer nok 99% lengre hvis du leter på 200sx siden... :) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Blåste han ifra deg..? :hammer Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Blåste han ifra deg..? :hammer Nei. Lekte tilhenger bak han i ca 10 mil... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Ok. Veiene er fortsatt bra der nede..? Kjørte der fort ell? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Ok. Veiene er fortsatt bra der nede..? Kjørte der fort ell? Autobahn vedlikeholdes for 1 mill Euro per km per år, så ja....veiene er fortsatt bra der nede. Den tiden vi lå sammen med 200SX'en hadde vi en gjennomsnittsfart på 188 km/t. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hør med gutta her inne http://www.200sx-ogn.org/ Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adine Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Jupp er en kompis av meg sin.. Vet faktisk ikke om han er inne på forumet her, men tar seg sikkert en tur innom nå. noe spesielt du lurte på eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Jupp er en kompis av meg sin..Vet faktisk ikke om han er inne på forumet her, men tar seg sikkert en tur innom nå. noe spesielt du lurte på eller? :) Jeg lurte på om han skjønte at vi var norske, og om han skulle svinge av der han gjorde. Han var hvertfall flink til å gi gass... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hmmmm... Kjørte du en nyere bmw? hehe,, der gikk det jo pent,, kjørteturen begynte fredag morgen kl 10 fra split i kroatia.. Si det,, gps'en sa ihverfall den veien, var på vei til terminalen i hitshals Ivan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hmmmm... Kjørte du en nyere bmw?hehe,, der gikk det jo pent,, kjørteturen begynte fredag morgen kl 10 fra split i kroatia.. Si det,, gps'en sa ihverfall den veien, var på vei til terminalen i hitshals Ivan. Stemmer. Kjørte en sølvgrå 3-serie på tollskilter. Gikk unna en periode ja. Vi lå bak deg en liten time, og iløpet av den tiden hadde vi en gjennomsnittsfart på 188 km/t. Nå skjønner jeg hvorfor du svingte av. Tok fergen fra Puttgarden å kjørte Sverige vi... Var greit å henge seg på deg. Hadde kjørt bil siden klokken 10 samme morgen, og trengte noen å henge meg på for å holde snittfarten oppe. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg var passasjer i 200'en.. Husker jeg la merke til en BMW bak oss som lå der en stund :thumb Autobahn er jo helt knall! Man lager jo kø om man ligger under 180 lol Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg var passasjer i 200'en.. Husker jeg la merke til en BMW bak oss som lå der en stund :thumb Autobahn er jo helt knall! Man lager jo kø om man ligger under 180 lol Så bare en i bilen vi. Lå bak dere og ventet på flammer ut av eksosen, men det så vi dessverre ikke noe til. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Så bare en i bilen vi. Lå bak dere og ventet på flammer ut av eksosen, men det så vi dessverre ikke noe til. Hehe... Det var to den.. Garantert :) Jeg var tidvis sjåfør oppover og... Hendte jo at en av oss tok en time på øyet da, og da kan det jo hende at setet lå i vertikalen på passasjersiden :D Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg