ESPN Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hvor sitter skruene? Jeg holder på å sette inn tåkelys, håper noen vil hjepe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg festa tåkelys med bilen på 2 lecablokker. Fungerte bra, men se på dette som en nødløsning siden det er ganske trangt. :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Men jeg har liksom ødelagt ett av de plastikkfestene på sidene, så tenkte jeg skulle fikse det i samme slengen, så da må den av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 for å få av hele fangern med skinne sitter det 2 skruer på hver side under bilen(disse er lette å se) pass på at det er en skru i midten ev disse vist ikke detter motoren ned! vist ikke de er der er det bare å sette på en jekk på bærebjelken. for å få av bare fangeren sitter d 4 små skruer på innsiden av skinen, men der er det trangt Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 sett jekka der bare sønn i nødstilfelle..fikk et lite bremsespor i moksa da motor dkom imot meg..skumle greier Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg