Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet

Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jace

Jeg og en kamerat kjørte fra Hadeland til Hamar i 200 på store deler av strekningen med henger. Det gikk fint. (1 time!!!)

Ja, det gikk fint denne gangen, Men, hva om dere hadde fått sleng på hengeren eller noe?

Det er vel det som er poenget..

Det går også ant å holde 200 igjennom et boligstrøk med unger lekende, men hva om du kjører på en unge.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Ja, det gikk fint denne gangen, Men, hva om dere hadde fått sleng på hengeren eller noe?

Det er vel det som er poenget..

Det går også ant å holde 200 igjennom et boligstrøk med unger lekende, men hva om du kjører på en unge.

jamen gi nå langt faen i å være så forbanna optimist!!!!!!1

Hvis hva hvem hvordan oj oj oj kommer til å skje. hæ!!

hakke skjedd ennå.. og det er en del år nå!.... har fått høre mye dritt igjennom åra om ahv som kommer kan og vil skje.. skjedd ennå?.... neppe!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heregud er det noe å diskutere om en henger klarer 240 kmt. SAmma f.... Så lenge dekka holder så går det ann. Men det er så klart ikke morro å få sleng på den. Til opplysning: Forteste hengeren min har gått er 140 kmt. Med 2 trialsykkler bakpå. Hengeren var stabil som faen den. Den er bredda og senka og har 145/80-13 dekk (original dekka var 8 tommere eller noe sånt). Så en henger i 240 går nok fett ann, men hva som er vitsen....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer??!?"!#?

Klar for litt race snart jeg, hva med å høre med folka i Gatebil? dette gir jo mye show, så de klarer sikkert å sperre av banen i 20min? eller hva med bilforumet.net's treff på vålerbanen?

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Fint om noen tar tak i dette ja. Hadde vært gøy med litt show rundt det. Kanskje noen får tak i en brukbar bil også. Den som evt. skulle kjøre i stykker betaler skade/egenandel. Ellers er leiebil et fullgodt alternativ det. Bare tegne skikkelig forsikring. Blir uansett ikke mange kronene for en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Så lenge det er et gatebilarrangement så. Veitrafikkloven som gjelder da...

jepp, dvs at dere skal race i maks 80 km/t :D

Så nei, forsikringa gjelder ikke.

på slike store treff er det alltid forsikringsagenter som skriver ned skitnummer etc, så du ikke skal komme å si at 'neii jeg har ikke kjørt på bane' etc.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår