Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet


Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

Gleder meg til denna eventen ja. Om jeg kan bli garantert å få dekket eventuelle skader på motor/bil så kan dere med glede få bruke min 86 mod golf 16v..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gjest BugStar
Originally posted by Överladdaren

Hva med å kjøre på dette treffet da?

 

 

Koster bare 250,-

 

Absolutt, og når det gjelder bil kaster jeg egentlig pinnen til RDL, siden det er fritt frem for han å velge bil. Jeg betaler selvsagt evt. skader jeg påfører bilen, men da må det lages en avtale der eier av bilen evt. er ansvarlig for bilens tekniske stand, slik at vi ikke får skylden for en girkasse som har vært dårlig i mange år... Evt. at det blir en nøytral tredjeperson som avgjør hvorvidt skaden kom av kjøringen. Men når det er sagt er det jo ok med en Golf da, ettersom den ikke er altfor dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at dette kan gjennomføres uten leiebil jeg da.. En sånn avtale med en tredjepersons bil, er vel ikke akkurat enkelt å få til..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med jeg for faen bare gi meg en bil begge 2 kan kjøre..!!!

 

men det treffet på ruudskogen hørtes billig ut :) hehhee....

 

sikkert ikke mange som kommer heller så det blir ikke så mye dytting om hvem som skal på banen.....!

 

men er det ingen her som har en gammal skrangle kasse å selge eller noe da?.... billig no..... må da få gjort unna dette snart!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

er med jeg for faen bare gi meg en bil begge 2 kan kjøre..!!!

 

men det treffet på ruudskogen hørtes billig ut :) hehhee....

 

sikkert ikke mange som kommer heller så det blir ikke så mye dytting om hvem som skal på banen.....!

 

men er det ingen her som har en gammal skrangle kasse å selge eller noe da?.... billig no..... må da få gjort unna dette snart!

har jo denne å selge da:D

men det blir kanskje litt dyrt. 4 lapper. har en som skal ha den, men vil heller se den på bane:)

allt med den er lovlig, årsavgift bet og eu godkjent osv osv

attachment.php?s=&postid=119738

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nope-mx3

Han som driver Bug Boys bilstereo sjappa?

 

Stemmer!

 

Bugboys er egentlig navnet på bobleklubben vi har, med en 4-5 medlemmer. (Men nå har jo ikke jeg noen boble lenger da..)

Men får lov til å være med på styremøter (Vorspiel) innimellom.. :D

 

Er jeg i Fredrikstad, så pleier jeg å ta en tur utom Steinar på lørdagen.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg tittet inn på siden til bugstar/FSR her idag.. Regner med RDL har gjort det og.. hehe.. å vinne mot denne mannen kan bli litt vanskelig :D Tror jeg ville valgt tråsykkelen til RDL hadde jeg vært han :D

Deler av meritt listen hans..:

 

1997-1998 CHRYSLER NEON CUP

1. PLASS FORMEL FESTIVAL - NÆRBØ 1997

2. PLASS NEON CUP 1997

5. PLASS NEON CUP 1998

1. PLASS TOTALT HONDA TROPHY - VÅLER 1998

(M/CHRISTINA DOBLOUG)

 

2000 RALLY GR. N INNTIL 2000CCM

2. PLASS NUMEDALSRALLY 1998

1. PLASS SPRINTRALLY - BILBYEN VEST 1999

 

 

Ser ut til at han klarer de omtalte grus-veiene ut til hytta til RDL raskere enn de fleste og ;)

 

Regner ikke med at dette var "hemmelig"..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vant vel no "småtteri" med en mindre formelklasse på brands hatch på første forsøk også hvis jeg ikke husker feil.. var skriblerier i aviser osv ;)

 

1993-1996 FORMEL FORD

3. PLASS JR. SM 1994

1. PLASS WINTER SERIES - BRANDS HATCH 1994

1. PLASS BRC - SILVERSTONE 1995

2. PLASS FF FESTIVAL -BRANDS HATCH 1995

5. PLASS NoM 1995

1. PLASS NoM RUNDE - RUDSKOGEN 1996

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår