Shakotan Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Deal ;) EDIT: kan jo skremme deg litt med tider fra Rudskogen i helgen ;) 1984 Toyota Corolla GT med 185 hk: 1.08.5. Slå den :p:op _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 kan ikke dere ta et "oppgjør" på tirsdag da? bane kjøring på våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg skal være instruktør, men kan sikkert ta et par runder i en eller annen bil... _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 du kan godt lære meg noen triks også;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 ntcc bilene kjørte på ca 01.00 litt under også.... go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by FSR Deal ;) EDIT: kan jo skremme deg litt med tider fra Rudskogen i helgen ;) 1984 Toyota Corolla GT med 185 hk: 1.08.5. Slå den :p:op Det er ganske bra. Du var dyktig du de 360 var tøffe. Kommer vi til å lære sånt på kjøre kurset den 30. Jeg trur jødal med BMW m3 hadde bare 1:10:00 i runde tider.Og han er ganske flinkt til å kjøre. Eller var det på våler hmmm husker ikke. Kansje jeg ikke skule ha sakt noe da. -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Nå har jeg faen meg lest alle fuckings sidene her, en tråd som har vart siden tidlig i april. Og enda har man ikke klart å kåre noen vinner? Dritskuffa nå, tok jo en halvtime å lese alt dette. Satan. Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 JÆVLA irriterende..... akkurat ferdi å lese alle sidene... e d mulig å diskutere så mye dritT?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Nå var det vel ingen som tvang dere, så jeg ser ikke helt problemet. Dessuten er jo innleggene deres i nøyaktig samme gata som alle de andre innleggene dere nettopp har irritert dere over. Fullstendig uinteressant og way off topic... :rolleyes: _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by FSR Nå var det vel ingen som tvang dere, så jeg ser ikke helt problemet. Dessuten er jo innleggene deres i nøyaktig samme gata som alle de andre innleggene dere nettopp har irritert dere over. Fullstendig uinteressant og way off topic... :rolleyes: hehe.. helt riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg visste det fra dag 1 at det ikke ble noenting av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by JuIius Jeg visste det fra dag 1 at det ikke ble noenting av.... Da vet du mer enn meg. Vi skal få det til, men gidder ikke å stresse fordi folk maser. Vi tar det når det passer oss ;) _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by spooz Nå har jeg faen meg lest alle fuckings sidene her, en tråd som har vart siden tidlig i april. Og enda har man ikke klart å kåre noen vinner? Dritskuffa nå, tok jo en halvtime å lese alt dette. Satan. Takk, da slapp jeg å lese alle sidene :D Vurderte å begynne på side 1 nå for å se om det er kåret noen vinner, men tror nok j dopper det ;) Ps: Vet vel egentlig hvem d blir.. -jeg så på FSR på Gatebil... DET var morro det!! :D 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by taxidriver er 'n utforett?? er ikke rart det bare er skinn og bein på den gutten da:) Åneeei, SHEY! Need some air!! R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Yo, rdl. Skal vi få til noe i morgen? Jeg har forsåvidt ikke noen bil, bare kom på at det var kjøring da. Hva med deg, fått i stand bimmer'n? Eller skal vi leie en bil? _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg