Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet


Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

Forklar...

 

Bugstar viser seg å være like umoden som det han beskylder den andre for å være ved en slik offentlig utfordring.

Siden jeg er ukjent for begge de involverte har det vel liten hensikt at jeg engasjere meg vidre i denne diskusjonen. Resultatet av oppgjøret er gitt på forhånd, men i mine øyne er rdl likevel vinneren ved å ta opp hansken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gjest BugStar

Jeg ønsker at du utdyper umoden. Du er vel den eneste som har reagert på akkurat det, men jeg er lutter øre. Siden du har "forstått hvem jeg er" vil jeg anta at det har noe med saken og gjøre. Jeg er forsåvidt ikke videre imponert over den prestasjonen. Det er da bare å spørre...

 

Saken her er den at RDL er kjent på forumet for slenge med leppa. Det har på en måte blitt hans varemerke, og vi respekterer han for det. Det er tross alt litt av moroa med et uformelt forum som dette. Imidlertid er det på sin plass at han en gang i blant må stå for uttalelsene sine. RDL har tidligere gitt utrykk for at selv Schumacher er amatør, og da synes jeg det var på tide med en utfordring. Det hele er i en meget vennskapelig ånd, og jeg (og flere andre) har allerede uttrykt vår respekt for at RDL tar opp hansken. Dette viser at han tør å ta sjansen, selv om det kan innebære et nederlag. Imidlertid kan dette slå galt ut for min del også. Hva om RDL vinner? Jeg vil tro at du er enig med meg når jeg sier at et tap vil være et mye større nederlag for meg enn for RDL, eller hva?

 

For å si det slik: Jeg håper at en slik utfordring vil gi en økt forståelse blant menigmann om hva det vil si å kjøre fort på bane. I gatebil sammengheng regnes det gjerne i sekunder og ikke tiendeler. Imidlertid er tiendelene som skiller en god og en dårlig fører. Se på merkesklassene i asfaltracing. Ofte har man over 15 biler innenfor det samme sekundet. De tre-fire første er tilogmed innenfor samme tiendelssekund. Er det rekkefølgen da tilfeldig? Neppe, det er alltid de beste som ligger først, selv om de andre ligger kun noen hundredeler bak.

 

Poenget mitt er at dersom RDL kjører et sekund saktere enn meg, er dette ganske bra i gatebilsammengeng, men ville plassert han helt bakerst i feltet i racingsammenheng. Grunnen til at jeg ønsker å få frem dette er bare at jeg er litt lei alle skrytepavene som ikke vet hva de snakker om. Om RDL er en av dem vil tiden(e) vise... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ jeg bare kommentere! En person som i fullt alvor påstår at profesjonelle utøvere av bilsport er amatører burde sporenstreks få buksene trukket ned og fått en omgang god, gammeldags romperis. At Michael Schumacher er der han er i dag skyldes nok ikke jevnlig råning i bygatene eller halvslappe wheelies med en lett motorsykkel i ny og ne. At du noen gang vil få muligheten til å demonstrere dine fantastiske kjøreferdigheter mot Schumacher er nok heller tvilsomt, så i så måte slipper du lett unna med sleivkjeften din, men det skal bli ganske morsomt å se dere to i action på bane. Jada jada...bare kjeft på meg fordi jeg er helt fersk her på forumet, og at jeg ikke skal komme her og komme her...men du kan ikke regne med å bli tatt seriøst med slike mongoloide utsagn.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jompax

Forklar...

 

Bugstar viser seg å være like umoden som det han beskylder den andre for å være ved en slik offentlig utfordring.

Siden jeg er ukjent for begge de involverte har det vel liten hensikt at jeg engasjere meg vidre i denne diskusjonen. Resultatet av oppgjøret er gitt på forhånd, men i mine øyne er rdl likevel vinneren ved å ta opp hansken.

 

Tror ikke du helt har fått med deg foranledningen til dette jeg.

 

Hadde vært greit om du lot være å uttale deg før du er sikker på at du har lest alle RDL's uttalelser og utsagn om sine egne kjøreferdigheter.

 

:rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Jeg er hvertfall klar til helgen dersom rdl er med. Hva med bil, rdl? U fix? Vet ikke helt hvordan det er med leiebil, men så lenge det foregår etter veitrafikkloven kan de vel ikke si noe på det? Jeg har ikke planer om å skrote hvertfall, og av det jeg har sett så tror jeg vel ikke det er noen stor sjanse for det fra rdl's side heller. Går jo stort sett pent for seg på slike treff. Spørsmålet er bare om vi for lov til å ta tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais. JA jeg har lappen god damn it....

 

MEN.. nå til helgen er det NC i utfor. så jeg vet faen ikke hvem av dagene dette blir... verken løpet eller gatebil.. har jævli lyst til å rekke begge deler......

 

men som sagt..... må finne ut av dette først...

Skriver opp senere i kveld hva det blir til..

 

 

Fixxer noen leiebil... eller har en gammel skrot som er godkjent nokk til å komme på banen.... som vil låne oss for noen runder?....

 

2 runder pr pers så best tid ut av det.....

det blir nokk lettest å arrangere. med tanken på at vi ikke skal snike inn forran andre som venter på å komme seg ut. enn å¨heller veksle under kjøringa...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

2 runder er ok dersom vi ikke har trafikk på banen. Dersom vi må kjøre sammen med andre må vi være sikre på at vi får hvertfall én runde med fri bane. Hvis ikke blir det for mye tilfeldigheter... Dersom det er stemning for det kan jeg undersøke leie av Rudskogen for en kveld. Mulig jeg kan få en bra pris dersom vi drar ned en gjeng og kjører noen timer. Dersom det er interesse for å kombinere oppgjøret vårt med et lite kveldstreff er det bare å legge igjen en notis her så skal jeg undersøke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hallais. JA jeg har lappen god damn it....

 

MEN.. nå til helgen er det NC i utfor. så jeg vet faen ikke hvem av dagene dette blir... verken løpet eller gatebil.. har jævli lyst til å rekke begge deler......

 

men som sagt..... må finne ut av dette først...

Skriver opp senere i kveld hva det blir til..

 

 

Fixxer noen leiebil... eller har en gammel skrot som er godkjent nokk til å komme på banen.... som vil låne oss for noen runder?....

 

2 runder pr pers så best tid ut av det.....

det blir nokk lettest å arrangere. med tanken på at vi ikke skal snike inn forran andre som venter på å komme seg ut. enn å¨heller veksle under kjøringa...

 

Gatebil er jo to dager lørdag og søndag, en av dagene kan du jo ta der..

Vis det er for å kjøre så ville jeg valgt søndag, da er det litt minder folk og mindre biler på banen..

 

Tidtaging må man jo stå for selv da det ikke er "lov" til å kjøre om kapp på slike aransjemanger..

 

Kan flere hive seg med????;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais sjef, Jeg skal kjøre løpet på søndag!....

 

dvs, at på lørdag kan komme..... men.... Kjøres det ikke på våler?....

1, jeg har ALDRI kjørt der.... men det gir jeg faen i.. bare mere morro...

2, vi må nokk kjøre med dem andre,,, å leie banen blir for dyrt det gidder jeg ikke kaste bort penger på....

3, OM vi kjører med andre og begynner å legge om forbikjøringer og shit og dem ser at vi satser i svinga,.... blir vi ikke svart flagga??

 

etter det jeg har fått høre på våler er dem JÆVLI strenge på at folk skal kjøre grisefint....??

 

Jeg er med på challengen jeg. bare du ordner bane og shit så er jeg med på å paye benzin,.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

2 runder er ok dersom vi ikke har trafikk på banen. Dersom vi må kjøre sammen med andre må vi være sikre på at vi får hvertfall én runde med fri bane. Hvis ikke blir det for mye tilfeldigheter... Dersom det er stemning for det kan jeg undersøke leie av Rudskogen for en kveld. Mulig jeg kan få en bra pris dersom vi drar ned en gjeng og kjører noen timer. Dersom det er interesse for å kombinere oppgjøret vårt med et lite kveldstreff er det bare å legge igjen en notis her så skal jeg undersøke...

 

Vis man kjører litt seint på søndagen bruker det ikke være mye biler på banen..

 

Hva har du kjørt av løp før?????;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Mulig jeg kan få en bra pris dersom vi drar ned en gjeng og kjører noen timer. Dersom det er interesse for å kombinere oppgjøret vårt med et lite kveldstreff er det bare å legge igjen en notis her så skal jeg undersøke...

 

Jeg er dønn klar for noen timer på banen en ettermiddag/kveld.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar

Nå er det jo i ferd med å bli akkurat så useriøst som jeg fryktet...

 

Som du sier så er de strenge på våler, og det er ikke så populært å kjøre forbi. Dessuten koster en forbikjøring såpass mye tid at rundetidene ikke blir sammenlignbare. Jeg ser helst at begge har fri bane og noe kjennskap til banen. Derfor vil jeg at du kjører noen runder først, slik at du ikke skal kunne skylde på det dersom du kommer dårlig ut. Bane er da ikke noe problem dersom vi tar det på gatebil på Lørdag, men så spørs det om vi i det hele tatt kommer til dersom det er mange biler. Dessuten må vi ha en ok bil, men det overlater jeg til deg. Ta gjerne en bil du kjenner godt. Bensinen og startavgift spleiser vi (blir jo ikke mange kronene uansett). Men som sagt, tror dette kan bli vrient å få til uten at noen reagerer og setter ned foten... Gatebil er ikke det idéelle arrangementet til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by Mr.X

 

Vis man kjører litt seint på søndagen bruker det ikke være mye biler på banen..

 

Hva har du kjørt av løp før?????;)

 

Rdl kan ikke på søndag...

 

Har kjørt litt forskjellig, bl.a. Formel Ford og Neon Cup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår